andréé [szombat]

2009.12.12. 23:12 - viktornaplo

A délelőttöm egy apróbb szakadással indult.. Éljen a mindent elsöprő 1hónapos szerelem! Utána meg a médiába.. hát geci ekkora szutyok embereket.. különben  látom az öltözködés még mindíg megy.. hehehe

Köbö dél körül még voltam a városban is, hogy elhozzam Mama tortáját. Meg se néztem a számlát, egyből bementem a Kisgergelybe. Odaadom a rendelős papírt, csaj rámnéz ilyen: tehülyevagy? fejjel:
   - "ez itt FalánkFannis rendelés..
   - JAAAA:DD  bocsi-köszi-szija!"

 

Egyébként a délutánom lájtos volt. Gémeltem, meg MSN. Júniusi naplózottat is olvastam. Durva volt.. Utána elkészültem, ettem, aztán..

..fél8kor taliztam Tédével a villamosmegállóban. Bementünk a városba, Pláza, aztán gyerünk Centrum elé. Kicsivel később jött meg Denyó, Sinkó+Dóri. Bementünk a szinvaparkba, hogy ne fagyjunk szarrá, közben megérkezett Danika+Ági. Spárba félórás tanakodás, hogy mit vegyünk.. Mi Tédével áfonyalikőrt, meg pezsgőt csapattunk.

Utána gyerünk Denyó nagyijához. Tédé zuhant egy hatalmasat a lépcsőház előtt.. azon röhögtünk, hogy.. olyan volt, mint aki egy tízezres után vetődik.. hehehe
Aztán még Denyó csengetett a full üres lakásba, miközben nála volt a bejáratikulcs.. hehehe adom azt a gyereket.. hehehe
Mivel nem fértünk be a liftbe mindannyian, Danikával lent maradtunk, amíg a többiek felmentek.
D: "- Te amugy tudod hanyadikra kell menni?
V:   - Nemnagyon.. hehehehe"
Felmentünk a tizedikre, és követtük az üvöltéseket. Végül is a hetediken kötöttünk ki.. :DD
 

Beültünk a szobába, és kezdődött az alkoholizálás. Közben Csillagszületiket néztünk. Van az a kappanhangú csávó, André.. hát azon mennyit röhögtünk.. hehehe

"Ezentúl nem azt mondjuk, hogy buzi, hanem hogy: André!" /Tédé, Sinkó

Folyamat szakadtunk, megállás nélkül. Eszméletlen volt. Nem is tudom mikor nevettem utoljára ennyit. Kibaszott durva volt. Percenként röhögtünk valamin. Alig kaptam levegőt.. hehehe Vagy egymást oltottuk, vagy a TVn röhögtünk.. ÁÁáááá.. Hatalmas volt.. Ja és van egy vágás a tenyeremen.. de hogy mitől.. :S:DDD

 

Sikerült pár hülyeséget felirnom:

" - Itt az üres, ami üres!" /Én

" - Tédé énektanárhoz jár - és mit énekelnek.. kiskarácsonyt?" /Denyó, Danika

" - Annak meg véresre szopták a faszát!" /Danika

" - Ticka netről tanult meg táncolni. - De jól ment neki amugy..PFF" /Én, Danika

" - Má bekaptam kettőt is!" /Denyó

" - Tuti kiesik André - Má tovább jutott.." /Denyó, Én.

" - Házibulifülekiattilával.hu" /Tédé

" - Öt, hat, hét, nyolc.... HETEN VAGYUNK!" /Danika

" - NIGGGAAAA!..NIGGGA!..NIGA!" /Tédé, Én

A másik fele Tédének van felírva, szóval az ott olvasható.. :D

 

Hazafelé elhozott Sinkó. Útközben folyamat ordítoztunk ki a kocsiból, hogy: "PHINAA!" hehehehe MEKKORA VOLT!

 

HATALMAS ESTE VOLT!
Ha most ilyen volt.. szilveszerkor mi lesz majd gec?! :DDD

 

A képek..
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása