H13B57

2009.11.29. 18:14 - viktornaplo

Magyarul: macskainfluenza.

A H1N1 mutálódott változata, ami kizárólag azok között az emberek között terjed, akik nem tartanak otthon macskákat, vagy egyáltalán nem is állnak kapcsolatban macskákkal.

Az új influenza kizárólagos terjesztője ÉN vagyok. Kizárólag tőllem kaphatod el. De mondom, csak akkor, ha semmi féle kapcsolatod nincs macskákkal.

Már elkezdtem a fertőzést a barátaim között. SENKI SINCS BIZTONSÁGBAN! A kezdeti tünetek lehetnek a köhögés, láz, esetleg fejfájás, vagy torokfájás.

Ha ezek a tünetek jelentkeztek már nálad, nincs sok időd. Átfogsz változni egy puha kismacskává.

A vírus a kezdeti tünetek elmúlása után szép lassan emészti fel az egész tested. Először feltűnően sok tejet akarsz majd inni. Később puha szőrzet is megfog jelenni a tested egész területén, és kihegyesedik a füled.

Mindezek után pedig alvás közben nem horkolni, hanem DOROMBOLNI fogsz. Ez az utolsó lépcsőfok. Innen már nincs visszaút. Cica leszel..

 

 

Remélem leesett már, hogy csak a szokásos hülyeségem nyomatom. Csak simán beteg vagyok. Egész nap az ágyat nyomom, és Tom Hanks-es filmeket nézek. Persze a Forrest Gumpot nem hagyhattam ki.. Legkedvencebb kedvencfilm!

Tegnap [szombaton] egész nap nyűglődtem. Rosszul éreztem magam nagyon, bár ennek ellenére bementem este Tédével a városba sétálni. Annyira nyár érzésem volt, mert.. akkor csináltuk ezt.. Kötetlenül sétálgatni, beszélgetni, röhögni, kiabálni.

Odajött pár srác hozzánk a VHnál:
?: Szeretitek a paradicsomkonzervet?
V: Igen.. és te a babgulyást?
?: Ahaa! Kedvencem! .. és a tőtöttkápottát?
V: Jaja.. legjobb..

Jól elvoltunk amugy végig. "HÖHÖ"-t azért hiányoltam az estéből.. Jórég nem láttam már.. :DD

Aki tudja melyik számnak hangzik úgy a refrénje, mint ha azt mondanák hogy: "szopdlenagymarit" írjon legyen szíves.. :DDD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása