cégesbuliii! [péntek]

2009.11.21. 11:32 - viktornaplo

fél6ra jött tédé.

Gémeltünk, meg röhögtünk egy csomót. Nem tudom már miken, de úgy szakadtunk, hogy az elképesztő. Csináltunk egy részegedj okosan csövesverziót, bár nem játszottunk vele este. Közben elkezdtünk CBA-s lufikat is fújni..  Még mondta is Tédé, hogy tuti szívinfarktust kapna ha kidurranna az egyik lufi mikor fújja. Állok a fürdőben, mosom a fogam, annyit hallok:
DIRRR ....csend.... A KURVA ÉLETBEEE! :D:D:D:D:D hatalmas volt..

Berohantunk a városba, Spárba bekellett még mennünk. Vettünk bort, pálinkát, csipszet, kólát, kísérőt. Úgy volt, hogy miután végzünk, talizunk Bettivel a Centrumnál. Hívott hogy nem tud odaérni időben, inkább lejön majd a lézerponthoz, én meg lemegyek elé a megállóba.

Hazaértünk Tédével, alig hogy letettük a szatyrokat, már hívott is minket Pé hogy megérkeztek Denyóval, menjünk le eléjük. Visszajöttünk, bepakoltam a hűtőbe a piákat, kivéve a páleszt meg a  kísérőt. Ment is egyből a welcomedrink. Első kör az új vezérigazgatókra ment. (mivel ez egy céges buli volt CBA-s lufikkal.. :D) Csörgetett Betti hogy nemsokára itt lesz, mentem is le egyből. Feljöttünk, ittunk még egy kört rá is. Kicsivel később megjött Sinkó+Dóri is. Egy újabb kör a tiszteletükre. Innentől az este kísértetiesen hasonlít a Másnaposok című filmre. Ami innentől történt, azt ma reggel raktuk össze.. :D:D

Denyó paprikapálinkájával kezdődött az egész. Hát az halál volt.. DE AZÉR ADTA! Három kör ment belőlle, de nekem az első után az se lett volna baj ha többet nem iszunk. Végig marta a számtól a gyomromig az összes szervem. VÁÁááá... Megittunk, aztán jött a bor. Beszélgettünk közben, énekeltünk csomót, ment a röhögés végig. Csináltunk pár képet is. Fantasztikus volt a hangulat. Bettinek 11kor már mennie kellett, lekísértem a megállóba. Hát amit ott leműveltünk.. Hazafele szerintem amúgy felbotlottam valamiben, mert fáj a vállam.. :D Visszajöttem, nagyba ment a party. Nemtudom Sinkóék mikor mentek el kb, de utána elszabadult az őrület. Átöltöztem jáccósruhába, épp a pólóm akartam felvenni, de már a nappaliban voltam, mert beszéltem közbe. Denyó meglátott félmesztelenül: VEGYÜK LE MI IS A GECIBE! Leöltözött mindenki. Hát az kurva nagy volt. Négy hülye félcsupaszon ugrál, ordítozik, énekel, szakad. Kész. Vége. Halál. :DDD

A kamera nemtudom hogy került elő, de akkora videókat csináltam hogy az valami eszméletlen. Denyó közben kézzel robbantgatta a lufikat. Az nagy volt.. :D Arra emlékszek még, hogy Tédével és Denyóval énekeltünk egy csomót, aztán PÉvel ment egy jó félóra lelkizés, mikozben a WC csészét ölelgette. Amugy annyit röhögtünk azon ahogy hányt, hogy az valami eszméletlen. Ülünk a szobába, ennyit hallunk kintről: BLÖÖÖEE. OKcsővége, hatalmas szakadás a nappaliban. Denyó fel-alá mászkált egyfolytában, Pé a budiba, Tédé énekelt, én meg szakadtam. Őrületes volt.

Valahogy egyóra fele feküdtünk le. Pé kért egy lavort még, ha éjszaka is hányia kéne. Tédé az ágy bal felén aludni próbált, Pé jobb szélen öklendezett, én meg Denyóval a földön szakadtam. Fogalmam sincs hogy min, de úgy röhögtünk, hogy az leírhatatlan. Utána még püföltem egy kicsit lufival is, meg lefejeltem a szekrényt, aztán valahogy elaludtunk.

Fél9 előtt keltünk fel, egyből néztük is a videókat. Hát ISZTENEM! Az elképesztő volt. Na majd Görögország 2010.. Az lesz még nagy.. 10kor leléptek, én meg bedőltem az ágyamba. Eszméletlenül jól sikerült este volt.. Ja egyébként.. a paprika hogy került a kólásflakonba?:DD

 

Az idézeteket direkt a végére hagytam:

- "Cry me a river.. PUKE IN THE RIVER!"/Tédé

- "Ez a videó Losing my way!"/Tédé

- "Na Tédé hugyozzunk a mosdóba!"/Denyó

- "Jó ez a viszkikóla!" /Denyó - a közelbe nem volt amúgy viszki..

- "Ez itt a lényeg: písz..basztarájmsz!"/ Denyó

- "Megyek én a budiba, az az én hazám."/Pé

..és kitudja ezeken kívül még mennyi volt, amit nem vettem fel, vagy jegyztünk meg.. :DDD

pár képecske:

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

és az este zenéje:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása