nájkí [péntek]

2009.11.14. 10:11 - viktornaplo

Felavattam az új övet. De az estéből nem emlékszek valami sok mindenre..:D

 

A délután úgy indult, hogy hazajöttem suliból, mosogattam, aztán Anyussal taliztam a Szinvapark előtt. Benéztünk még a spárba is, és megint sikerült jól bevásárolni.. Utána mentünk Zsuskáékhoz. Élménybeszámoló volt, mert előtte pár órával ért haza. Mesélt olyanokat.. :DD Nem tudom mikor jöttünk el, de mivel sok csomagunk volt, még hazajöttem hogy ne Anyus cipekedjen. Hazaértünk, lecuccoltunk, ettem.

Összeszedtem magam, és indultam is Tédéhez. Mikor Diósgyőrben leszálltam a buszról, nem volt még lent. Leültem a buszmegállóba, Bikinit halgattam, és épp a szerenádos emlékeimen derültem, mikor hirtelen tapsolást hallok. Nézek félre, Tédé. HÁT KIMÁS TAPSOLNA ESTE 7KOR EGYEDÜL A NYÍLT UCCÁN?! :DDD Na felmentünk hozzá, borozgattunk, Zsuzsival camoztunk, meg robo.to-ra is ment egy kisebb videó, aztán Sims 2. Megcsinált engem is benne. Elkezdtem a "házam" csinálni, de félbemaradt mert már menni kellett.

Kisbolt, csipsz, gyerünk Denyóék elé. Jöttek is le egyből Dorrival, aztán mentünk PÉhez. A fűrész játékverziójával csapattuk, közbe ittunk. Megint háziszilva.. Denyóék elég hamar leléptek. Még mi maradtunk, de nálam képszakadás van. Asszem COD2ztem is, meg talán Bódigusztit is hallgatunk..  Volt valami krumplistészta is.. Ja meg képek! Szerintem olyan 1fele indultunk el haza. PÉ elhozott.

Képcíme: AZ ŐRÜLT KODOS SAPKÁBAN!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása