őszi - csütörtök (10.22.)

2009.10.22. 23:50 - viktornaplo

húúte.

16:30, jött Tédé. Vájsz Sziti, köcsög flessgémek.. elvoltunk azért rendesen. "NYÚ GÉM.. TOLJUK ELŐRŐL!"

20:00, Pével tali a maccsparkolóban, mentünk városba. Út közben még beszéltem Zsuzsival, hogy később összefuthatnánk. Sajna nem jött össze.

20:20, Villanyrendőr: Fruzsi, Dorrri+Denyó. Irány Vikingbe! ..ahol persze teltház volt.. na milegyen? GYERÜNK HOZZÁM!

Elugrottunk még a Spárba előtte, bevásároltunk, indultunk hozzánk. 6an ültünk PÉ kocsijába.. adta.. :D

Útközbe szólt Sinkó is, hogy jönnek Dórival Ők is. Később Tédé leugrott eléjük.

Hazaértünk, bevágódtunk a nappaliba, a többiek filmet keresgéltek, én addig házigizdáskodtam. Mikropop, pálinka, gyümilé.. minden játszott.

Dorrri rosszul érezte magát, lefeküdt az ágyamba, amíg mi filmeztünk. Később csatlakozott egy kicsit, de elég rosszul volt.

A 28 nappal később-et néztük, de nem volt olyan jó film mint amire számítottam. Egyébként Tédé kicsit baszta fel magát rajta.. :D Ja és persze Denyó fantasztikus kommentárjai, mikor előre közölte mi fog majd történni..(Y) Közbe ment az alkotás is.. "karbatett kéz" - "köbennyi"

Persze most is beleképzeltük magunkat a főszereplők helyébe. Én egy néger zombi voltam aki széttépett mindenkit. Mondanom sem kell, mennyire illett hozzám.. :D Pé a főszereplő tökösgyerek. Benne volt még Be-Be-Beszarurusz is.. :D Rihanna, PÉ apja..

23:30 fele vége lett a filmnek, a többiek leléptek. Lekísértem még őket, pacsi+puszi, aztán hazajöttem.

Jó hangulat volt végig. Nagyon tetszett. Ma már tuti nem pakolok össze, majd reggel. Most lefekszek, és alszok egy nagyot.

Szerintem hatalmas nap volt egyébként. Ilyen élménnyel kezdeni a szünetet.. ez végre MARADANDÓ!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása