ittvanazősz,ittvanújra

2009.10.12. 14:07 - viktornaplo

eső
köd
szél
hideg
szürkeség
húlló levelek

....

gondolom neked is feltűnt..

Bár egy ilyen hétvége után amugy annyira leszarom hogy egész nap esett.. :D
Szerencsére aza cseppnyi negatívum, amit az előző bejegyzésben leírtam, elvész a sunyiba ennyi szép emlék után. Szombaton is.. váá.. Jocószülinap, család, jóhangulat.. annyira bírom az ilyeneket.. nem tudom Te mennyire veszel részt ilyeneken, vagy nálatok ez hogyvan.. de ez nálunk szokás. Ilyen alkalmakkor feltűnt, hogy van két állandó téma, ami mindíg előjön, és megy az érvelés, meg a vita. Ezek a politika, és a cigányok. Nagyondurva, mert mindíg felhozódik valahogy. Annyira élvezem ezeket. Rengeteget lehet tanulni egymástól.

Jocószülinap után város. Kevés emberrel futottam össze amíg vártam Tédéékre.. :D Elköszöntem egyiktől, jött a másik. Jó érzés volt. :D Aztán megjöttek a többiek.. Denyó+Dóri, Sinkó+Dóri, Fruzsi, Tédé, meg én, gyerünk Bulldogz. Kiderült hogy a zenegép ott egy nagy fos, ennek ellenére valahogy minden szám ami lement, "Tédé csengőhangja" volt.. :D Ment TKO meg Dopeman is, és rájöttünk hogy sok ember szerint egyáltalán nem viccesek. Nembaj, mi végig toltuk az összeset és szétszakadtunk. :D Csináltunk képeket is. Azért az érdekes arcok nem maradhattak ki.. :D Az a csaj a pultnál.. pfúúúj.. Meg a két "kemény" gyerek a szomszéd asztalnál.. Hazafele elhozott Sinkó. Rendes volt tőlle.

Vasárnap elkísértem Anyust a Tiszaira, ment papóhoz az otthonba. Hazafelé felugrottam Zsuskáékhoz még mer ottmaradt a hajvasalóm. Felvettem a kapcsolatot Miss SHÖRrel, tévéztem, neteztem, ettem.. semmi különös nem volt.

A mai nap meg úgy elrohant, észre se vettem és már a kocsiba ültünk hazafele. Mongyuk elmaradt az uccsó óra is. Fura volt esőbe hazajönni. Kicsit tavaly érzésem volt. Bár ez annak is betudható hogy Ne-Yot  halgattam itthon. Délután bementünk Tédével Vikingbe sörözni. Akkora volt.. Interaktívot néztünk, de hang nélkül, és az SMSeken röhögtünk percekig.

pl: "Szeretlek Dani! Ma nem voltál suliba!<3''
Nem értem.. miért kelett igy tudtára adni hogy ma se ment suliba? :D Lehet "Dani" úgybebaszott vasárnap, hogy még ma is részeg volt és azt haluzta hogy még mindíg vasárnap van.. Ez azért nem volt gyenge.. :D:D

"...egy szerelmes lány. aláírás: "
ehhez nem kell különösebb magyarázatot fűznöm... heheheheh

akkor a másik amin szakadtunk... Vénember a Villanyrendőrnél: "NEKEM ÖTVEN ÉVES NŐ KELL!" - Jó hangosan hogy hallja mindenki. Nemtudom.. lehet valami szextelefont hívott és fiatal hangú illető vette fel.. :D:D

Utána még szinvapark, pláza, aztán haza. Jó délután volt igy hogy pörgött ez is végig, nem itthon punnyadtam.

Hát ennyi.. ja és a szombati képek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása