Czimborák on tour: Győr

2013.07.29. 10:44 - viktornaplo

A centrum mögött találkoztam Danival és Pikuval 4kor, majd együtt le a Balatonba. Jött még Kopasz és Gino, legurítottuk a söröket, aztán 5kor elindultunk. Útközben ment a szokásos marhulás, az egyik pihenőnél találkoztunk 5 kövesdivel, beszélgettünk velük kicsit, aztán azon nevettünk hogy mi is ilyenek leszünk 30-40év múlva, mikor majd megyünk meccsre. Győr előtt, mikor letértünk a pályáról, begyújtottuk a füstbombákat, amiket Daninak adtunk Pikuval szülinapjára, csináltunk képeket is, meg videót is, bár én nagyobb füstre számítottam.

Miután megérkeztünk Győrbe, meg akartuk látogatni a Korong kocsmát, ahol tavasszal olyan kellemes emlékekkel gyarapodtunk, de sajnos most a rendőrök még a közelébe sem engedtek, úgyhogy jobbhíjján bementünk a stadionba. 500ért sör, aztán elfoglaltuk a helyünket a drapink mögött. A meccs.. hát először is vállveregetés magamnak hogy vittem szemüveget, másodszor meg vállveregetés a csapatnak, mert simán leírtam a picsába az egész stábot, amikor idejött Tomiszláv SZIVACS, és most be kell látnom, tévedtem. Jól játszottunk, hajtós, tüzes, izgalmas, élvezhető meccs volt, és bár kicsit hiányérzetem van amiért nem tudtunk nyerni, hisz simán ott lógott a levegőben hogy két góllal vezessünk, de ettől függetlenül ez is jó eredmény.

Hazafelé még Tatabányán megálltunk egy burgerkingnél, aztán.. hát valahogy sikerült kurvára eltévedni, és kb ilyen lyukóhoz hasonló földutakon kóvályogtunk legalább 10 percig, mire nagy nehezen kikecmeregtünk oda, ahonnan elindultunk. Kevés röhögés út közben.. Végül 3ra értünk haza, és összességében.. az a tipikus túra, amikor vigyorogva szállsz ki hajnalban a kocsiból, és a Futball Faktorból elhíresült szavakat mormolod magadban, amíg elérsz az ajtóig: "naná hogy kurvára megérte!"

IMG-20130727-00013.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása