ballagás, vác

2011.04.30. 22:00 - viktornaplo

Reggel keltem, összeszedtem magam, aztán irány tökölire. Taliztam Tédével, és mentünk a Centrumhoz. Amíg vártuk Bubszira, vettünk egy vizet, majd együtt felmentünk a Jezsuhoz. Bementünk, kerestünk egy jó helyet, végül valami tujáknál álltunk meg. Végre elkezdődött az ünnepség, kivonultak az osztályok.. Zsuzsi fülig érő mosolya, mikor megpillantott minket.. szívembe véstem. A műsor maga tetszett, Nona gitározott is, ügyes volt nagyon. Az utána lévő mise meg.. "Könyörülj, kegyelmez, bocsáss meg, esedezek, szégyellem, én bűnöm.." OK. Végre vége lett, utána Bubszival meg Zsuzsi Anyukájával eltévedtünk.. FAIL. Közben összefutottam Uncsitesivel is.. Jájj olyan jó volt látni. Na végül is nagy nehezen megtaláltuk Zsuzsiék termét. Tabló, tömeg.. vááh. Végre kijöttünk, csináltunk képeket is, aztán haza. Éhenpusztultam.

Fél3kor taliztunk Danival, indultunk Vácra. Teljesen spontán volt az egész, de megérte. Még ha az anatómia vizsgára kellett volna tanulnom, akkor is. Az elején kicsit paráztunk, hogy nem érünk oda, de 1óra 20perc alatt megtettük az amúgy 2órás utat. A meccsből sokat nem láttam, mert végig az ultrákkal szurkoltunk. Az eső is csak pár percig esett, és a hangulat is hatalmas volt. Aranyosi Péter előttem félméterre szurkolta velünk végig az egész meccset.. Nagy volt. A gólokról nem is beszélve. Vác 0-2 DVTK. Ja és.. több diósgyőri szurkoló, mint váci.. ez azért sok mindent elárul. Utána haza, aztán.. ugy volt hogy megyek ki Tapira Tédéékhez, de mivel egy órát kellett volna várnom a buszra, így jöttem haza. Hulla fáradt voltam amúgy is. Kurva jó nap volt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása