tavaszi - péntek [04.22]

2011.04.22. 23:59 - viktornaplo

Egész délelőtt takarítottam. Voltam a Lidibe is.. csak a táska volt 18kg. Plusz még a két szatyor a kezemben. Délután készülődtem, szépen lassan, aztán 19:15kor taliztam Tédével a tökölin.
Bementünk városba, Centrumnál taliztunk Dávidékkal, onnan spár, vodkapezsgő, aztán kapualj. Elkezdtük a termelést, közben jöttek emberek, én meg vesztettem el az emlékeim. Hugyozás közben rám szólt egy vénasszony az egyik gangról hogy: ez nem wc. Meg mászkáltunk még Tédével valahol, aztán hugyozok a házunk oldalába. Ennyi. Androra ki sem jutottam. Verjem bele.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása