"kopó vagyok"

2011.04.16. 23:59 - viktornaplo

NEGYEDHÉTKOR taliztunk Tédével Tökölin, mentünk Centrumhoz. Időközben kiderült, hogy Zsuzsi és Anna 45percet késnek. Még jó hogy miattuk hoztuk előre a talit. (...) Megjött Bia, mászkáltunk kicsit, felmentünk Plázatetőre, aztán spár, bor, és leültünk a Szinvapark mögé. Nemsokkal később megjött végre Zsuzsi meg Anna. Aztán még egy kis bor, és mentünk a körhöz. Megjött Vica, egy gádzsi meg valami pali.. Aztán Tédével fél9kor elugrottunk Timiért a Centrumhoz. Onnan kisteszkó, majd egy új kör borral vissza a többiekhez. Alig érkeztünk meg, elgurultak előttünk a közteresek. Kb 3× szóltam hangosan, hogy húzzunk el, mert megbüntetnek. Mivel Tédén kívül senki nem hallotta meg, magammal rántottam Timit, Ő húzta Biát, és így jöttünk el négyen. Annát megbüntették, (...), besírt, hangulat off. A búzán elköszöntünk, és jöttünk fel hozzánk: Timi, Bia, Tédé. Pezsgőztünk, miután Bia lelépett kamoztunk vele, és miután Timi is kidőlt, még Tédével toltunk részegreppet. Na azért az nem volt semmi. Hát "Faszok és Punák LP" a házban.. Kis képszakadás van itt, annyira emlékszem hogy Tédét lekísértem buszhoz, és jövök haza. Még Timit áthoztam ölben a nagyszobából (nemtudom hogy csináltam, mert a saját lábamon alig álltam..) aztán csuccs. Minden negatívum ellenére nagy este volt. Jól éreztem magam.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása