diósgyőr hooligan

2011.04.02. 09:49 - viktornaplo

Úgy indultam el itthonról, hogy se della, se kedv menni bulizni, szóval csak iszogatás meg hülyülés Tédéékkel, aztán jövök is haza. Ahhoz képest..

Fél8kor volt tali a centrumnál. Mire leértem, már Tédé meg Dani lent voltak, Dávid meg Adrián is jött nemsokkal később. Bementünk Spárba borért, aztán irány a kapualjba. Iszogattunk, röhögtünk, ment zene is, kibaszott nagy hangulat lett. Jött 4 gádzsi, ittak velünk ők is, de abból 2 lelépett. Mondjuk az fura volt, hogy úgy jöttek oda, hogy: "Viktor van bontód?" Azt az életbe nem láttam még őket. Mindegy. Arra akik maradtak, felváltva nyomultak a srácok, na az nagy volt. Dáviddal még kiugrottunk 9fele egy új kör borért, aztán vissza. Kis emlékezet vesztés.. Következő kép, hogy a buszon üvöltözzük valami srácokkal az "aki diósgyőri"-t, a "minden tirpák"-ot, meg az "amíg élek én"-t.. meg hogy: "MINDEEEN-MINDEEEN-MINDEEEN BUSZSOFŐR FASSZOPÓÓÓ!" és közben ütöttük a buszt..
Miután leszálltunk, szétvertünk mindent amíg felértünk a buszmegállótól a MAD-ig. Az egyik telefonfülkéből (aminek az üvegét is betörtük valahogy) még a kagylót is kiszaggattuk.. Felrugdostuk a kukákat, talán egy mobil WC-t is felborítottunk ha jól emlékszem, meg ütöttünk-rúgtunk mindent ami elénk került, és közben üvöltöztük hogy: "DIÓSGYŐR HOOLIGAN!" Nem vagyunk normálisak komolyan mondom. A kezem teljesen szétvertem, még most is alig bírom hajlítani az ujjaim.
Miután felértünk a MADbe, elvesztettem az emlékezetem. Annyira emlékszek, hogy alig voltak, meg nagyon fos volt az egész. "Szar a buli.. se pia, se kurva." Tédével meg Danival az utolsó 2essel jöttünk haza, a Centrumtól meg legyalogoltunk hozzánk. Még feljöttek amíg nem jött az első pótló, ettünk, "háziszar" aztán vissza a Tökölire, majd én is meg ők is haza.

Nagyon nagy este volt, és nagyon nem bántam meg, hogy elmentem. Rendes volt Tédétől, hogy állta a belépőm felét, mert amúgy lemaradtam volna az egészről. Tiszta idióták vagyunk, komolyan mondom..

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása