nó cím

2011.03.13. 11:41 - viktornaplo

Reggel ismét csak a madafakaződnyílra keltem. Fasznak kell szombaton már hajnalba elkezdeni.. Jól van, csinálják, legyen meg minél hamarabb, de legalább ne 7kor kezdjék már el szombatonként..

11re jöttek Zsuskáék, mentünk ki Vámosra. Végre találkozhattam Gabival. Kicsit másnak képzeltem, mivel eddig csak facebookon beszélgettünk. De egy abszolút pozitív, nagyon közvetlen, és aranyos lány. Rengeteget beszélgettünk. Kicsit kint volt Andika is Jázminnal.. tündéri kislány, Papót meg is bolondította teljesen. Valahogy 5után indultunk haza.

Itthon épp hogy összekaptam magam, aztán mentem Tédéhez. Diósgyőrben taliztam Biával, vártunk kicsit Tédére meg Brízire, aztán irány fel Tédéékhez. Pezsgőztünk, boroztunk, nagy volt. Biával beszélgettünk csomót így a régi dolgokról.. fura hogy az életbe nem találkoztunk még, azt egy megállóval lakik feljebb. Meg hogy kb ugyan azokra a helyekre járkáltunk, ugyan azokat az embereket ismerjük, és mégis.. Fél10körül jöttünk el, Tédé meg Brízi mentek Fluorra, énmeg Biával haza. Nagy este volt.. kár hogy csóróskodni kell. Nademajd Dopeon..

Napszáma: Hey Sexy Lady - i SQUARE (Skrillex remix)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása