poszter miki

2011.03.12. 10:02 - viktornaplo

Délután feljött Timi, főztünk együtt, aztán kicsit lementünk sétálni. Mutattam neki pár kultikus helyet.. uniós, rákó, a kút, ifi.. pöcsös korom meghatározó helyszínei. Miután hazajöttünk, bekajáltunk rendesen, aztán kis zsuga. Kb mozdulni alig bírtunk. Közben még egyeztetem az estét Danikáékkal, aztán lepihi kicsit.

6kor Timit elkísértem a buszhoz. Miután elment, még ácsorogtam vagy háromnegyed órát a búzán.. Összefutottunk Tédével is pár szóra, aztán mentem a Szinva elé. Megjött mindenki, be a spárba, aztán fel Denyó nagyijához. Danika+Ági, Denyó+Fruzsi, Tomi, Ádi, Zoli, meg én. Többiek vodkapezsgőztek.. az már az ital. Egyébként megszokott jó hangulat végig. Beszéltünk balcsiról is.. van két jó ház, olcsó is, meg a lakók sincsenek ott.. jó lenne. Az este kb felét a fürdőszobába töltöttük, hol a kádba, hol a földön fetrengtek. Felvettük Denyó nagyijának az otthonkáit, abba csináltunk pár képet.. szépek lettek. Egyébként nagyon tipikus volt ez az este. Volt buziskodás, Denyó megőrült, Ágit megint basztatták, és a csapat fele megint az egyetemen kötött ki. Összességében nagyon nagy este volt, jól éreztem magam.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása