füred

2011.02.26. 23:59 - viktornaplo

Fél10től fél3ig a WC tartályt szereltem. Reménytelen. Minden húzásnál ömlik ki belőle a víz, és az egész helység úszik. Vagyis úszott, most már kicsit jobb. Mondjuk inkább a tartályból folyjon a tisztavíz, mint a WC csészéből a hugyos..

Délután készülődtem, meg gép előtt poshadtam, aztán fél7re mentem a búzára, a templomhoz. Taliztam Zolival, Denyóval meg Fruzsival, aztán mentünk Spárba. Denyóval vettünk felesbe egy furulyást.. hát önmagában kevés lett volna. Fizettünk, aztán kimentünk aranyosra Danikáért, és Ágiékért. Ágiéknál még megvártuk Tomit, aztán indultunk füredre. Miután megérkeztünk, kezdtük az alapozást, szakadtunk végig, nagyon nagy hangulat volt. "Milyen kutyája van? - Hát ilyen.. kék." Az időérzékem teljesen elvesztettem, az emlékeimről nem is beszélve. Annyit még tudok, hogy miután a furulyás elfogyott, ittunk Fruzsi mézes-málnájából, meg vodkáztunk is.. meg densz.. Dani berakta a High Rollerst.. mekkora parti volt rá, tejóég.. Kétszer is végig csapattuk. Voltak vesztbalkános partikurvák is. Olyan hajnal 4fele beültem DJnek.. egy Isten vagyok, az a lényeg. "ÁLJ MÁ FEL ONNAN HE!" - "Bazdmeg,te többet nem ülsz oda.." Pedig nagy zenéket verettem.. "Paff a kurva annyát, senkitől sem fél.." Végül valahogy 5fele mentünk fel aludni. Denyó meg Danika még nyomatták a hülyeséget, aztán elaludtunk. Fél9kor keltem, kicsit még fetrengtünk, meg röhögtünk Denyóval: "jó ez a jurta.." aztán kajcsi, és megint felmentünk. Denyó "porszívózott", aztán megint szakadás.. "UV szűrős szita". Az mondjuk elég kemény, hogy Tomi nyitott szemmel alszik..

Fél12körül indultunk haza, durván egy óra alatt visszaértünk Miskolcra. A plázánál kitett Denyó, mentem a búzára Timi elé. 1után jött be a busza, utána még elmentünk koliba, lecuccolt, és úgy jöttünk fel hozzánk. Megnéztünk valami Velencés filmet, mondjuk félig bealudtam rajta, úgyhogy nem sok minden maradt meg. Este kimentünk Tapolcára, sétáltunk, sütiztünk, hintáztunk, ökörködtünk.. olyan jól éreztük egymást.. Mire hazaértünk, már teljesen hulla voltam. Még kb éjfélig voltunk fenn, aztán alvás.

Napszáma: Ogli G - High Rollers

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása