hétvége

2011.02.01. 12:05 - viktornaplo

Péntek délután elmentünk Anyukával megrendelni a bútorlapokat. Csütörtöktől kezdődik a szobacsere.
Este tali Tédével meg Brízzel, aztán mentünk Tédé kereszapjához inni. Zsír volt, Bríz nagyon küldte.. "Mitől basztam be ennyire?" Ők mentek a kettesbe, én haza. Villamoson Bírznek kb 3× szóltam, hogy ha szarul van, legalább az ajtó felé hányjon, hogy ne másszon bele más.. hát persze hogy az ülések közé hányt. De még mekkorát.. nagyon szakadtam. Azért mielőtt leszálltam, még le is csulázta a nadrágom, de amúgy nagy volt. Idióták..

Szombaton 11re mentem ki Timihez. Elmentünk szánkózni, vagyis.. én húztam, Ő meg röhögött. Végülis a dombon csak egyszer csúsztunk le, két borulással, szóval a lényeg azért meg volt. Timi valamiért 3× is belefeküdt a hóba, önszántából......... nem is értem. Miután hazamentünk, evés, alvás, evés, filemzés. Komoly program... egyszerűen semmi erőnk nem volt. Lefekvés előtt még szájtenisz.. 6-3ra nyertem. Aztán még a szenvedés félálomban.. "énisnagyon"

Vasárnap 10fele keltünk. Reggeliztünk, összeszedtük magunkat, aztán jöttünk haza. Pont fél1re érkeztünk meg, kapcsoltam is be a gépet, mivel akkor kezdődött a Terefoci döntő.. hát persze hogy pont a nyitómeccsen nem működött az élő közvetítés.. amit mellesleg 6-4re megnyertük a Vasas ellen. Szerencsére a többi DVTK meccset már láttam, és.. szépen csillog azaz ezüst. De még milyen szépen..

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása