téli - szombat [12.18.]

2010.12.18. 23:59 - viktornaplo

2kor volt egy eligazítás a templomban, megbeszéltük a következő napi közösjárőrt a zsarukkal. Utána még elmentem Zsuzsihoz, visszakérni a pendrájvom, majd jöttem haza.

Este fél9re mentem a centrumhoz, tali Zsófival, spár, almalé, furulyás, 32es. Felmentünk Robihoz, elkezdtünk borozgatni, közben piaruletteztünk.. aztán az activity is előkerült.. hát te jóIsten az mekkora volt. Kibaszott jól éreztem magam. Reggel találtam feljegyzéseket a telómban.. 21:37 - fingszagú bor. | 22:09 - ha még egyet iszok, végem van. | 22:54 - faszfülke. Taxival mentünk a rokihoz, Zsófi, Robi, Sanyi meg én. Valahogy fél1re értünk le, még a ruhatárnál szerencsétlenekdtünk percekig, aztán piros. Eszméletlenül jó buli volt, hihetetlenül jól éreztem magam végig. Robi behívott egy sörre meg egy vodkára is, rendes volt tőlle. Bent volt Tédé, Ági, Danika, meg Tomi is, jó volt látni őket. Nagyon eresztettük.

Első busszal jöttünk haza, hogy kicsit aludhassak is. Annyira emlékszem, hogy az avason járunk a busszal, következő: állunk a Tiszain, sofőr beszól a hangosba: "Végállomás, köszönöm hogy velem utaztak!" Szarul aludtunk be mindketten Tédével.. Végül 4re értem haza. Az év egyik legjobb bulija volt.

Napszáma: Duck Sauce - Barbara Streisand

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása