szép

2010.11.19. 21:53 - viktornaplo

Reggel bementem 8ra suliba, megirtam az anatómia ZHt, már 9re otthonvoltam.

10 után tali Eszterrel, beültünk Vikingbe, beszélgettünk, elvoltunk.. jól éreztem magam. Utána haza, film: Watchmen. Nagyonnagyvolt.

Este fél7kor tali Gabennel, meg a többiekkel. Szokásos kört megtettük, kicsit eláztam, kicsit beázott a cipőm, kicsit kitikkadtam.. De nagyon jó volt.

Holnap meccs, meg majd este Tiszafüred. Szép lesz..

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása