daraboló valami

2010.11.11. 20:19 - viktornaplo

Megint mentünk Pestre az osztállyal. Leértem a Tiszaira, találkoztam Zolival még indulás előtt, odaadtam neki a DVDt a balcsis képekkel meg a videóval, még beszélgettünk kicsit, aztán én indultam a többiekkel a vonathoz. Megint kapcsoltak nekünk egy külön kocsit. Regi ismét hozott pipát, kicsit zsugáztunk is, szóval jó hangulatba telt az odaút. Megérkeztünk, aztán elbuszoztunk Budára, a Semmelwies Múzeumba. Maga a múzeum jó lett volna, de a "távlatvezetőnk" nem volt a helyzet magaslatán. Kb mint ha én tartottam volna a bemutatót. Azt mondta el, amit mi is elolvashattunk a feliratokról.. de azt is hogy?! "Darabóló valami" .. "Karba teszi a kezét" .. "Röntgenizé" .. "Kőből öntött láb" .. "Ez egy nyitott könyv" (- a könyv zárva volt). Ja és a legjobb: "Mire használták az erényövet? - Háááááát... mindjárt elolvasom itt a feliratot, egy pillanat.." Egyébként érdekes lett volna. Mivel még volt 3óránk a vonat hazaindulásáig, elmentünk az Arénába. KFC. Mászkáltunk fel-le, teszkóba is voltunk. Kicsit olyan érzésem volt ahogy bolyongtunk ott ide-oda, mint mikor Balcsiról hazafelé jöttünk, és akkor is beugrottunk még kicsit. Teccetős. 4kor indult a vonatunk haza, ismét külön kocsival jöttünk. Az egész utat végig röhögtük, nagyon nagy volt.
Decemberben ismét megyünk elvileg. Kíváncsi leszek rá.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása