pfff..

2010.05.18. 17:05 - viktornaplo

Kis túlzással: egy másodperc alatt csúszott ki a jövőm a kezeim közül.

Ma voltam befizeti a nyelvvizsgát, és miután befizettem a lóvét, a sültcsirkeszagú, bibircsókos hölgy volt olyan kedves közölni két falat lenyelése közben, hogy hiába sikerülne a jövőhónapi írásbeli nyelvvizsgám, nem fogják kijavítani addig, amíg nekem le kell adni a vizsgabizonyítványt az egyetemi jelentkezéshez.

Magyarul: Akár mit csinálok, nem lesz meg időben a papírom a nyelvvizsgáról, és nem vesznek enélkül fel egyetemre. Mondhatom, kurva boldog vagyok. Valószínűleg elvesztegetek mégegy évet így. HÁT EZT NEVEZEM! 
 

Kicsit azért feldobott hogy vettem két kurvajó pólót, meg egy neonsárga pulcsit.. Meg este PÉ szülinap is lesz.. Deazértakurvaéletbemár. (:

 

-------------------------------------------------------------------------------------

frissítés: Nyavajgok itt, hogy nem sikerül egy nyelvvizsgát elintézni, miközben emberek százait veszélyeztetnek a megáradt patakok és folyók.. Egy élet munkája veszhet kárba, minden ami miatt valaki az egész életét végig gürcölte, a háza, a bútorok, a kertek, a termőföldek, minden odavész.. Most képzeld már el, hogy van egy takaros házad, fullosan berendezve, megvan mindened amire valaha is vágytál, erre jön egy kibaszott áradás, és vízben úszik mindened. Mond már azt mindez után, hogy téged hidegen hagy az áradás..

Néztem Anyussal a közvetítéseket, és egyszerűen nem bírtam a picsámon ülni. Segíteni akarok. Homokzsákokat akarok pakolni, térdig a sárban, szakadó esőben is akár, hogy megmenthessem azokat, akiknek az élete, és ezzel együtt midene veszélyben forog.. Aztán eszembe jut hogy törött kézzel lófaszt nem csinálhatok, sőt még akadályoznám ott a munkát.. hát egy kibaszott ajtót alig bírok kinyitni a bal kezemmel, nemhogy homokzsákot pakolni.. NEMIGAZMÁR!!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása