a pad [péntek]

2010.04.24. 00:39 - viktornaplo

Nem cifrázom:

Végre találkoztunk ma este Zsuzsival. Két hete nem láttam, borzasztóan hiányzott. Nagy élvezettel hallgattam az utibeszámolóját, fantasztikus kirándulás lehetett. Sokat beszélgettünk, aztán 10fele hazakísértük. Szerettem volna még maradni vele, de sietnünk kellett. Útközben Tédével majdnem elhagytuk Csimpifon Köcsedéket, de szerencsére ügyes, és tud kapaszkodni.

Plázánál taliztunk Dorrrival, és mentünk a Bohócba. Gabesz ünnepelte most a szülinapját, mire megérkeztünk már hihetetlenül jó kedve volt. Egész este a tütütűűű c. számot toltuk, röhögtünk, meg firkáltunk pár papírra. Kár hogy nagyon fáradt voltam, mert amugy maradtam volna még.

--------

Nem tudom hogy a fenébe tudlak ennyire szeretni. Nem tudom mitől állsz hozzám ennyire közel. Ezerszer elmondtam már, és fogom is még.. de más lánytól nem tudnám elfogadni ezeket. Nem tudom te mitől vagy más. Talán csak én reagálom túl az egészet. Talán jobb lenne újra aludni.

Persze a józan ész mindíg közbeszól. Meg kell mutatnom, hogy nem én vagyok a furcsa, hanem a világ degenerált. Meg fogom taláni Őt.. Addig pedig próbálom elfelejteni azt a sok kurvát akiket okos, értelmes lánynak hittem. Próbálom túltenni magam az "apró" csalódásaimon. Próbálok a jelennel és a saját bajommal foglalkozni. Segítesz "KaratePanda"?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása