"PHŐŐŐ" [szombat]

2010.04.18. 17:55 - viktornaplo

Egész nap fetrengtem, lustálkodtam, ásítgattam, szóval arany élet volt. Délután volt egy kis pakolászás meg készülődés, aztán város.

Taliztam 18:40kor Tédével, mentünk a Centrumhoz. Jött Flóra meg Vica is, és bár az eleje fura volt, hamar megjött a hangulat. Gondolom ez főleg a bőcsködőzésnek köszönhető, amit újabban már mindenkivel nyomunk.. :DD Bár keveset voltunk velük, és ezt nagyon furcsálltam, de jó volt végül is. Utána Tédével vettünk még egy sört meg csipszet a Spárba, aztán felmentünk a kilátóba. Durván jó volt. Nem is volt annyira hideg, és az emlékek is rendesen magukkal ragadtak. Nyáron mennyit jártam oda lányokkal..

Nemtudom mikor indulhattunk haza, de amíg a kilátótól leértünk a Plázáig, és még a buszon is végig szakadtunk. Rég röhögtünk már ennyit ketten.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása