meló IV.-V.

2010.04.15. 12:59 - viktornaplo

Majdnem minden délután járunk Tédével kattingatni a Vasasba. Kosármeccset nézzük, és a játékosok talpához tesszük a pöttyöt. Nem bonyolult, de figyelni kell. Napi 5 órába elmegy.

Voltunk éjszaka teszkóba is most, leltár volt. Taliztunk Tédével, aztán 17:45re már ott is voltunk. 18:20fele kezdődött el a munka érdemi része.. mindent megszámoltunk a polcokon, aztán felírtuk a darabszámot a polc szélére. Hát a füzeteket külön élvezet volt, erről Tédé tudna mesélni.. :DD

Számoltam legókat is, az viszont nagyon jó volt. Lehet veszek majd magamnak. A Barbie babákat viszont már nem élveztem ennyire. A könyvek is felhúztak, ott hatalmas káosz volt.

Ez volt a számolás része, ezután jött egy Teszkós dolgozó, aki "kütyüzött" Odatartott a vonalkód elé egy ilyen kis leolvasót, beleírta hány darab van abból a termékből a polcon, azt cső. Miután végig ment az egész soron, ezt a listát kinyomtatták, én meg leellenőriztem. Magyarul megszámoltam mindent újból. Kb hajnali 3 órától már alig volt dolgunk. Tébláboltunk, röhögcséltünk, simán elvoltunk. "Költöző drót. - az kötöző bazdmeg.." Bőcsködőztünk, kipróbáltuk a hintaágyakat meg a székeket.. "Kertészet.. this is our place!" :DD Meló vége előtt 1órával elküldtek minket fészingelni, hogy ne üljünk már annyit. Nagy nehezen túléltük, aztán reggel 6 után kicsivel jüttünk haza.

24óra alvás nélkül, ebből 12óra meló. Na ezt nevezem.. Naívan, mikor hazaértem, azt hittem, majd tudok aludni. Há' biztos.. Déltől a telefon csak négyszer csörgött, és valamelyik szomszéd is elkezdett fúrni, szóval elég reménytelennek találtam hogy tovább aludjak. Délután pedig megint kattingatás..

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása