ez egy olyan kapcsolat.. [szombat]

2010.04.11. 10:04 - viktornaplo

..ami igen csak ritka. (L)

Elég rosszul éreztem magam egész nap. Éjszaka többször is felébredtem arra, hogy fáj a torkom. Délután tök váratlanul vendégek is betoppantak, hát nagyon örültünk neki.. Pihenést terveztünk mára, mert Anyus is betegeskedik kicsit.

Miután elmentek, elkezdtem készülődni, ettem, aztán taliztam Tédével. Valahogy 19:15fele taliztunk Zsuzsival, Dórival, meg Flórával, kis tanakodás után végül a Vikingbe kötöttünk ki. Megint csak a teraszon ültünk le, mert bent nem volt már hely. Abszolút jól elvoltunk, és KZSL is dobott a hangulaton azzal a földönkívüli hörgésével. Mivel a lányok már fáztak nagyon, átmentünk a Korzóba. Kértünk zenét is, bár nem sokat lehetett felhallani belőlle. A lányok, főleg Zsuzsi nagyon rámpirítottak, pár percig nem is tudtam hová legyek. Fura, hogy Dóri pont az őszinteségem emelte ki, ami igazából nemolyan rég lett erényem. Sőt néha inkább hátránynak érzem.. Egyébként összefutottam Vikivel is, bár most nem valami sokat beszéltünk. Valahogy 10fele jöttünk el, én még Zsuzsival elrohantam hozzájuk, aztán vissza Flóráék elé. Lányok fel Flórához, mi Tédével haza. Sajnáltam hogy csak eddig voltunk együtt, mert még szívesen maradtam volna velük, nagyon jól éreztem magam. Dóri is kezd beolvadni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása