szimplán [szombat]

2010.03.06. 19:29 - viktornaplo

Délután angol, aztán jöttem haza. Épp hogy megérkeztem, már csengetett is a villanyszerelő. A konektorral volt valami a konyhába. Kicsivel később Évanéni is megérkezett. Megint.

Este 20:00ra mentem Centrumhoz. Odafelé a villamoson összefutottam Gabenékkel. Megálltam Centrum előtt, pár perc múlva jött is Tédé, aztán Zsuzsi egy kicsit elkésve. Beültünk Jazzbe, de félóra múlva szóltak hogy az asztal le volt foglalva, és megjöttek akik foglalták.. Még jó hogy ki se volt írva rá.. na mindegy.. Átmentünk Perlába, beszélgettünk nagyon sokat, aztán Zsuzsit hazakísértük.

 

Délután a Véres Gyémántot néztem, és bár már láttam, de másodjára is megrendítő volt. Nem igazán fenyeget engem az a "veszély" hogy valaha is pénzem legyen gyémántra, de azért ez a film a drágaköveket leszámítva az embertelenségről és az esztelen pusztításról is szól. Szóval abszolút ajánlom mindenki figyelmébe.

"Az emberek, csak emberek. A tetteik teszik őket jóvá, vagy rosszá."

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása