minden [péntek]

2010.03.06. 00:31 - viktornaplo

De tényleg minden.

Suliból hazajöttem, 14:00kor taliztam Gabennal. Bementünk Pensumba, elhoztunk a szórlapokat, amit jövőhéten fogunk osztani. [apropó.. hétfőtől péntekig 14:30tól kb 20:30ig a Plázával szemben, a zebránál osztunk, ha van kedved eljöhetnél arra, hogy minnél kevesebb maradjon nálunk.. :DD köszi előre is!] Összesen 18 000 db van, szóval fejenként 9 000-et kell kiosztanunk 5 nap alatt..(Y)

Délután fürödtem, elkészültem, meg Anyussal beszélgettünk, aztán 18:40kor taliztam Tédével. Bementünk városba, vettünk bérletet, aztán tali: Zsuzsi+Dévtesó, Vica, Flóra. Úgy volt, hogy ők mennek Fáy bálra, és előte iszogatunk velük. Beültünk a RockCellarba, fütyülős mézesszamóca akció.. Igazából nagyon kiábrándító volt mert 6-ot lehúztam, és az egész csak felesleges pénzkidobás volt.. Ezt leszámítva zsír volt. Hangulat is nagyon jó volt végig. Bár a lányok siekresen bekérték az összes olyan számot, ami az ex-szerelmeimre emlékeztet, de sebaj.. Tédé amugy se hagyott bepunnyadni.. "SZAROSPICSÁBASZAROSFASZ!" :DDDDD Összefirkáltunk még valami nagy reklámpapírt is, Dévtesó el is tette emlékbe.

Elkísértük a lányokat a bálra, az IFIházba, aztán úgy volt, hogy Tédével visszamegyünk a városba még kicsit. Mivel nem sok kedvem volt már a hidegben sétálni, inkább hazafele indultunk el. Tédével még vártam egy buszt, meg akcióztunk is, aztán jöttem haza. Épp a gépet kapcsoltam be, hogy gyorsan megírom a blogot azt alszok, erre teló, Zsuzsi: "Nem jösz vissza? Nem kérnek senkitől belépőt.." Végül is.. Átöltöztem,  és mentem. Bent találkoztam Gabennal, [kidobó volt.. :DD] meg olyan acokkal akiket már nagyonrég nemláttam. Fura volt megint talizni velük. (:

Volt élőzene az egyik terembe, az elég zsír volt. Mármint a zene. Amugy kibaszott fülledt volt levegő, meg izzadtság szag volt odabent.. Végül is csak a fél Fáy denszelt ott.. Amugy ez leszámítva zsír volt. Táncoltam sokat a lányokkal.

Kimentünk a kicsit levegőzni, Flórához odamegy egy csávó: "Szia, tetszel a barátomnak.. hány éves vagy? - 17.. - Ő 22, és Szabolcsnak hívják. Viszkikólázunk, nem csatlakozol?" HÁT BAZDMEG ÉN UTOLJÁRA 13 ÉVESEN "CSAJOZTAM" ÍGY.. Alig volt szégyen.. Meg alig röhögtük ki a csávót utána.. "Flóra.. nem mész Szabolcshoz viszkikólázni? - A 22éves Szabolcshoz? - Igen.. - Dede, Zsuzsiék feljönnek hozzám, én meg majd elmegyek Szabolcshoz viszkikólázni!" :DDDDDDDDDD

Összegezve: jó, de vegyes este volt. Egyedül csak azt a pénzt sajnálom amit feleslegesen elköltöttem, meg hogy Tédé hazament, mire én visszamentem a bálba.
Az is fura, hogy szalagavató-bulin és iskolabálon is Fáyson voltam először, nem a sajátomon.. :DDD Saját szalagavató-bulimra el se mentem, sulis bálon meg még sose voltam.. :D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása