komoly [péntek]

2010.02.27. 16:29 - viktornaplo

Fél10kor keltem. Annyira jó volt sokáig aludni.. Plusz ez a fantasztikus tavaszias időjárás.. annyira jó. :DD

Amugy.. délelőtt angoloztam, aztán 14:00kor taliztam Gabennal. Bementünk a Pensumba, hogy majd elhozzuk a szórólapokat amiket majd terjesztenünk kell. Alig néztük be.. Gondoltam egy közepes utazótáskába csak belefér.. Hittem. Szóval jövőhéten visszamegyünk gurulósbőrönddel.. :DD Kb 6ezer szórólapot kell majd 5nap alatt kiosztanunk. Zsír lesz.

Hazajöttem, még folytattam az angolt, aztán mentem Tédéhez. 18:30fele értem oda, ment a megszokott hülyülés.

20:00ra mentünk Centuromhoz, jött Vica meg Flóra, aztán mentünk G-Pontba Zsuzsiékhoz. Norcsi maradt ott inkább a barátnőivel, mi meg Zsuzsival kiegészülve beültünk a Jazzbe. Kiemelkedően jó hangulat volt ismét. Flóra meg Vica léptek hamar, de azért mi Zsuzsival meg Tédével maradtunk. Beszélgettünk végig, aztán még Zsuzsit elkísértük kajálni. Közbe betoppant Norcsi is, aztán hazakísértük a lányokat. Útközbe eresztettük rendesen, elvoltunk a szokásos hülyeségekkel. Mikor Zsuzsitól elköszöntünk, nagyon durva érzés fogott el. Ezt beszéltük Tédével is hazafelé, hogy.. ez ami most van.. Nem tudom meghatározni, de azt hiszem felér bármilyen más komoly kapcsolattal.

Persze nem is én lennék, ha nem rettegnék a csalódástól és kihasználástól még most is.. Majd az idő eldönti.

 

"..ami a szívemen az a számon,
 olyan vagyok mint egy kutya ami sosem volt pórázon
 ezért látom; másképpen a dolgokat.."

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása