vörhenyesfasz [szombat+kocsonyafeszt]

2010.02.20. 23:18 - viktornaplo

Elég rosszul aludtam. Folyamat felkeltem, mert vagy melegem volt, vagy szomjas voltam, vagy mind a kettő egyszerre.. Végül is 9:10 fele másztam ki az ágyamból.

10:20ra mentem Évanéni elé. Elkísértem a kórházba, aztán jöttem haza. Angol is lett volna ma, de Szilvi beteg lett, szóval elmaradt. Helyette szavakat tanulgattam. Utána egy kis MSN, net, meg unaloműzés. Úgy volt, hogy majd délután családi kocsonya-korzózás, de bealudtam filmnézés közben, ők meg nem szóltak mikor elmentek. Felkeltem, sehol senki.. :| Hívtam Anyust vagy 5× de nem vette fel..

19:30kor Tédével tali buszmegbe, aztán város. Pontosabban Centrum ... lett volna 20:00kor, de Tomi+Dóri késett, nekünk meg volt egy üveg borunk, szóval Makropolisznál meg is ittuk. Utána még útbaejtettük a plázát.. Teljesen véletlenül összefutottam Andival. Pont jól jött ki, mert épp meg kellett menteni valami suttyótól. Hős voltam. Amugy jó volt, csapattunk Stricitáncot, meg nevettünk sokat.

Andi lépett, Tomiék megjöttek. Spár, bor, sör. Végigjártuk az egész fesztivált, kiabáltunk megint, meg nevetgéltünk. Kocsma-kör megint megvolt, de most eredménytelenül. Még a G-Pontba se volt hely.. :\
Sétáltunk, meg kicsit csöveltünk még a Metropolban a lépcsőn, aztán hazament mindenki. Elég hamar hazaértem.. Minden esetre Andi sokat dobott az estémen, és a kiabálások is jók voltak.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása