bűnöző [szombat]

2010.01.31. 09:54 - viktornaplo

Reggel aránylag korán keltem, mert 9re jött a villanyszerelő. A fürdőszobába szerelt be egy kis ventillátort. Délig tartott, fúrt, faragott, mindent csinált. Miután elment, bejavítottam még pár helyen, ahol hibás volt a fal, utána meg  összetakarítottam.

14:00ra volt megbeszélve hogy megyek az angoltanárhoz, de teljesen kiment a fejemből. Próbáltam volna odaérni időben, de mivel a sok hó miatt a buszok is alig bírtak közlekedni, így laza félórát késtem. Mikor mentem a 3Assal is.. össze vissza csúszkált, egy táblát majdnem ki is döntött.. :D Meg egy másik buszt is láttam kisodródva az egyik kanyarban..

Angolon tanultam sokat megint, bizakodó vagyok egyenlőre. Azt hiszem hogy jól fog menni. Egyébként a tanár egyre szimpatikusabb.. :D és annyira sok mindent tud.. és inteligens. Az összes tanárnak ilyennek kéne lennie. Nem az, hogy kivetít egy rakás diát, hogy: "másoljátok"

Hazajöttem, ettem, pár percre beültem gép elé, aztán Anyussal TVztünk. Utána elkészültem, aztán indultam. Taliztam Tédével, mentünk Plázához.

Megvártuk Fruzsit meg Dorrrit, aztán Bulldogz. Amugy tökjól elvoltunk, csináltunk képeket, meg videót is, jól éreztem magam. Röhögtünk sokat. Jövőhéten meg majd Dorrriszülinap. Én amúgy borzasztóan imádom a havat, és nagyon élvezem, de kicsit lehangolt, hogy a társaságba mindenki utálta tegnap, rajtam kívül. Azért hazafele belevetődtem, és firkáltunk is a rá Pláza előtt.. :D

Napszáma:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dé06 · www.emlekekhelye.blog.hu 2010.01.31. 16:17:49

ISZTENEM! hát ki töltötte fel ezt a videot? :D
süti beállítások módosítása