ki az a dopeman? [szombat]

2010.01.24. 00:33 - viktornaplo

Elég egyhangú nap volt. Szétfűrészeltem egy fél disznófejet, jött a villanyszerelő, meg fánkoztunk.

Estére úgy volt a terv, hogy jön majd be Danika+Ági, meg Denyó. Taliztam is Tédével 19:45fele, mentünk városba. Borzasztóan hideg volt kint..
Beültünk a Plázába, mert 21:00ra volt megbeszélve tali a többiekkel, és addig nem nagyon lehetett máshol megmaradni.. Jól elvoltunk megint, szokás szerint..
20:40körül Denyó hívta Tédét, hogy Danikáék lekésték a buszt, és így már nem jönnek be.. meg akkor Ő sem..

Megint ketten maradtunk. Nem igazán viselt meg, valahogy sejtettem hogy ez lesz. Aztán.. próbaszerencse alapon Tédé felhívta Dorrrit, ráér-e. Ráért. Eszti is vele volt. Elmentünk eléjük, aztán a szokásos kocsmakör. Bohóc, tele. Bulldogz, tele. Sörkert, tele. Viking, VOLTHELY! El se akartam hinni.. :D

Beültünk, beszélgettünk meg röhögtünk csomót, szerintem abszolút jó volt. Hangulat is meg volt, társaság is.. Jó volt ez a spontánság is benne.. hogy a végén teljesen máshogy alakult az egész este, ahogy terveztük. Az este folyamán egy kisebb szívrepedést éltem át, mikor Eszti megkérdezte, hogy:   "Ki az a Dopeman?" Persze kiderült, hogy Ő nem úgy értette, azt hitte ez valami spanunk beceneve. :DD Dopeman-t amugy is ismeri a társaságunkba mindenki.. na meg legalább a fél ország..

22:30körül jöttünk el, mert a füst megint szétmarta az összes szemünket. Amúgy is harapni lehetett a levegőt.. Még útba ejtettük a Plázát, hogy kicsit megmelegedjünk, aztán hazakísértük a lányokat.

Hazafele a buszon volt egy csávó.. Jó hangosan beszélt, szóval az egész busz hallotta, és rajta röhögött.. Lőtt olyanokat.. :DD
- "Én kétkezi munkás vagyok.. egyik kezemben toll, a másikban papír.."
- "Neeem, én soha nem verekedtem.. én csak ütöttem."

Napszáma:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása