mennikell.. [szombat]

2010.01.17. 18:17 - viktornaplo

Egyhangú délután volt.

Úgy volt, hogy leszedjük a karácsonyi díszeket Anyussal, de Ő 15:30fele bealudt, én meg már nem akartam felkölteni. Neteztem kicsit, megbeszéltük az estét, aztán elkeztdem készülődni.

18:30kor taliztunk Tédével, mentünk Plázába. Zsuzsi már a mozi előtt várt minket. Tédé megvette a jegyeket, aztán beültünk.

Avatar.. azér kicsit zsírabb moziban mint itthon.. :DD Meghát mozis verziót is néztem, szóval.. namindegy. Zsír film, az a lényeg. Bár a ellentmondásos és szánalmas hogy pont az amcsik csinálnak ilyen filmet, akik alapból egy másik nép elnyomásával szerezték meg a mostani földjüket (indiánok) plusz jelenleg is más népet sanyargatnak a természeti kincseikért.. (arab országok olaja). Elég gáz volt a végén a hepiend is, szerintem hihetetlenül el lett vele cseszve. Bár ha nem igy végződne, biztos hogy nem nézte volna meg a fél város.. mindegy..

Amugy a behelyettesítés szokás szerint megint megvolt, bár most csak Zsuzsit találtuk meg: az bagós, ivós tudósnő, Grace. :DD

Mozi után még hazakísértük "a pinát". Annyit röhögtünk megint útközben.. Folyamat szakadás ment valami hülyeségen.

23:30fele értem haza. Kaja, TV, szundi.

Napszáma: (kicsit tré a youtube-os minőség.. :S)


Jegyzet: Megvagy Mr. komment! Jajj te, mekkora elégtétel volt hallani hogy te is úgy jártál, ahogy én.. ennyit a hegyibeszédedről, a felsőbbrendűségedről, meg a nagy szerelmedről. A szutyok mindekit elér.. Senkiházi..

... és végre ez is tisztázódott.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása