téli - szombat [12.26]

2009.12.26. 23:55 - viktornaplo

Fél10kor keltem. Alig bírtam magamhoz térni. Olyan verőfényes napsütés volt egész nap, hogy az valami elképesztő. Tavasszal szokott ilyen lenni. Nagyon fura volt.

Reggeliztem, segítettem még Anyusnak egy kicsit, aztán megérkeztek Kereszt szüleimék. Kicsivel később Zsuskáék is, aztán neki ültünk az ebédnek. Nagyon finom volt minden, és a hangulat is jó volt. Utána beszélgettünk még, nevetgéltünk.

Nemtudom mikor mentek el a többiek, de még Zsuska és Jocó maradtak. Elkezdtünk Gazdálkodj Okosanozni, meg azt a karácsonyi zenét hallgattuk amit kiskorunkban. Annyira jól éreztem magam. Ez volt a legeslegjobb nap egész Karácsony alatt.

Annyit röhögtünk.. StólAndrás meg André volt végig a kifigurázás tárgya. Zsuskát egész nap azzal húztam hogy púpos.. :DDD Nagyon nagy volt..

Este fél11ig játszottunk. Ők hazamentek, mi meg Anyussal lepihentünk.

Keresztanyáméktól egyébként megkaptam a parfümöt amit kinéztem, és két nagyon jó könyvet. Művészképek vannak benne, amikből sikerült ihletet is merítenem.

Csudijól éreztem magam egész nap.

Napképe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása