kiskarácsony, nagybebasz II.rész

2009.12.23. 12:28 - viktornaplo

Egész délelőttös punnyadás, unalom.

Délután már Anyusnak segítettem, voltunk itt a környéken pár boltba, aztán feldíszítettük a lakást. Ezt igazából advent első vasárnapjára szoktuk, de nem volt hozzá hangulatunk. A lényeg hogy már megvan. :D

19:00ra mentünk a Centrumhoz Tédével. Jött Zsuzsi is, meg Norcsi is nemsokkal később. Bementünk spárba, bevásároltunk.

Miután megvolt minden, irány fel Tédéhez. Villamoson röhögcséltünk sokat..

Felmentünk, ajándékozás. Tédétől egy eredeti Dopeman CD-t kaptam. Hát el sem hiszem, komolyan.. A közös számunk is ezen az albumon van. Ja amugy csak 3× volt becsomagolva.. vicces volt miközben bontottam.. :DD
Zsuzsitól egy névre szóló felespoharat, amit még hazfele, a buszon felavattam, és egy naptárat kaptam, az eddigi közös fotóinkkal. Annyira jól néz ki, és annyira ötletes. Sütött csokismuffint is, nagyon finom volt.

Utána elkezdtük filmeket nézni. Otis - Pokoli Tévedés. Elég vegyes volt a fogadtatása, bár szerintem nagyonjó film. :D Sajna nem tudtuk végig nézni, mert a lányoknak már menniük kellett.

Lekísértük még őket a Búzára a buszhoz, aztán jöttünk haza mi is. Itthon még kitettem a naptárat a szobámba, aztán feküdtem is le.

Tetszik eddig ez a karácsonyosdi. Fantasztikus ajándékokat kaptam eddig.

Egyébként..
Ha nem vagyok ilyen mániákus rajzoló, a lépcsőházunk előtt haltam volna meg éjszaka. Mielőtt bejöttem a lenti ajtón, még firkáltam egy kocsira. Épp odaértem az autóhoz, amikor egy óriási puffanást hallottam. Megijedtem, de nem foglakoztam vele. Mikor végeztem, mentem a lépcsőház ajtó felé, hát egy óriási kupac jég ripityára törve pontosan a bejáratnál. Ha egyből oda megyek, nem pedig a kocsihoz, az egész a fejemre esik. Pont akkorra értem volna oda, amikor az lezuhant. Teljesen leblokkoltam. Álltam az ajtó előtt, és meredtem magam elé. Nagyon megrémültem. Azt hiszem ez egy jel volt, hogy.. hat hónap  nemtörődömség után már ideje hogy megváltozzon a hozzáállásom az életemhez.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dus. 2009.12.25. 20:50:44

szerencséd volt. velem is történt már egy hasonló dolog..csak itthon..konyhában mászkáltam,s épp hogy elléptem, kiszakadt a falból egy polc..összes pohár széttört..és még a mikró is tönkrement..na meg..mikor másztam be zuhanykabinba, s húztam be óvatosan az ajtót, és darabokra széttört..szétvágta a kezemet..a zuhanyos eset óta tekintek máshogy az életemre..:)

viktornaplo 2009.12.25. 20:56:21

na azért az nemsemmi.. :|:|
Anyukám szerint őrangyal, szerintem sors..
süti beállítások módosítása