kiskarácsony, nagybebasz I.rész

2009.12.22. 00:04 - viktornaplo

18:00kor taliztam Tédével Diósgyőrbe. Felmentünk hozzájuk, elvoltunk, aztán gyerünk PÉhez.

Ajándékozás: PÉtől egy Ágyas Törköly pálinka, Denyótól egy kurvafinom Barack pálinka. Ment is itthon a polcomra mind.

Egész éjszaka német repp ment, egy kis Kanye West-tel vegyítve. Közben pedig folyamat ivászat. Elképesztő hangulat volt. Csináltunk képeket is. A zsíroskenyér adta a végére!

Már éjfélkor itthon voltam. Még kis MSN Zsuzsival, aztán szundi egyből. Nagyon jó este volt. Miből maradtam én ki azzal, hogy nem veletek spanoltam évekig.......

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása