melóó II.

2009.12.21. 17:02 - viktornaplo

Reggel negyed6ra a Teszkóba voltam. Egyik ismerősömmel dolgotzam végig. Igazából csak így lehet könnyedén átvészelni ezt az egészet, hogy közbe elbeszélgeted/elröhögöd az időt.

Beosztottak minket a "száraz élelmiszerekhez". Liszt, cukor, édesítő, fűszer, csoki, tea, kávé, szószok, olaj, méz, lekvár, ételízesítő, csipsz, popcorn, meg minden amit ebbe a kategóriába sorolnak.

Igazából egész délelőtt lószart nemcsináltunk. Fészingeltünk végig, meg ha fogyott valamiből feltűnően sok, pótoltuk. Szerintem többet igazítottuk útba a vásárólak mint pakoltunk. Nem is nagyon bántam..

Nyolc óra alatt sikerült nyolc fajta vásárlót megkülönböztetnem:

1. Fogyatékos: megkérdi, hogy hol a kávé, miközben 20centire van a szemétől.
2. Udvarias: elnézést kér mikor leszólít, kedves, ezerszer megköszön mindent.
3. Faszfej: lenéző, lekezelő, nagyképű, és ha nemtudsz segíteni, flegmázik.
4. Kétségbe esett: halálra van rémülve, ha nemtalál valamit a szokásos helyén.
5. Nagymama: 60felett, mosolgyós, jókedéjű, kedveskedő, sütéshez vásárol.
6. Köcsög vénasszony: 60felett, a nagymama szöges ellentéte.
7. Alkesz: piaszagú, rothadtfogú, lisztnél keres bort.
8. Tanyasi roma: bunkó, vadkan szagú, alpári, és tájszólással üvölt.

 

Hallottál már amúgy méz ízű szirupról? Ilyet lehet kapni, méz helyett.. Beszarás.. 

Kb 14:30fele értem haza. Feküdtem is le pihizni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dé06 · www.emlekekhelye.blog.hu 2009.12.23. 17:51:42

én általában a kettes vagyok, de sokszor előfordul a hármas is... :D
süti beállítások módosítása