flashing lights[szombat]

2009.12.19. 17:07 - viktornaplo

9előtt keltem.

Egész délelőtt festettem. Előszoba, fürdőszoba. Mikor mostam ki a vörös festéket a festőhengerből, olyan volt mintha felvágtam volna az ereimet és a vérem ömlene a csapba. Ijesztő volt.. és elgondolkodtató.

Délután semmihez nem volt kedvem. Rég voltam már ennyire bepunnyadva. Elkezdtem ajándékokat csomagolni, de nem tudtam mindent megcsinálni. Majd folyatom még..

Aztán taliztam Tédével a megállóban. Egy elég komoly Dopeman számot reppelt el nekem.. :DD 18:00ra mentünk a Centrumhoz. Jött Zsuzsi is nemsokkal utánunk. Bementünk a Centrumba hogy amíg várunk ne fagyjunk szét, erre kiküldtek minket, mert nem vásároltunk......

Megérkezett Dévtestvérünk is. Kíváncsi voltam rá, sokat hallottam már róla. Pozitív volt az első benyomásom. Mikor csak hárman maradtunk, akkor se kukult meg, és normális volt végig. Az ivásba is partner volt.. :D Jó arcnak tűnik.

Szóval mentünk spárba, hogy olcsón meglegyen az este. Szokásosat vettük. Beálltunk egy kapualjba, ott ittuk meg. Indulás előtt még elhajingáltam minden üveget ami a kezem ügyébe került. Mondjuk rögtön utána a sziréna egy kicsit fosatós volt.. :DD

Beültünk vikingbe. Beszélgettünk, iszogattunk, röhögtünk.. jól elvoltunk. A füsttől borzasztóan rosszul lettem. Marta a szemem, felkavarta a gyomrom,  nem kaptam levegőt.. Egyszerűen szörnyű volt. Viszont ezt leszámítva tetszett.

Juteszembe.. ki firkálta össze a kézfejem? :DD

Tédével utána még elmentünk mekibe. Útközben ha jól emlékszem estem egyet.. :DD Kajált, aztán jöttünk is haza.

 

 

Napszáma:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dé06 · www.emlekekhelye.blog.hu 2009.12.20. 09:23:33

WEZ a nap nem olyan, mint a többi!!!!!
süti beállítások módosítása