jump.jump.jump! [péntek]

2009.11.28. 10:17 - viktornaplo

Szóval.. Hazajöttem suliból, már 11re itthon voltam. Ünnepség volt a suliba, azért értem ilyen hamar haza. Borzasztóan rosszul éreztem magam, köhögtem és szerintem lázam is volt.. Lefeküdtem picit pihenni, fél3kor keltem fel. Bettivel megbeszéltünk egy villámtalit, és már indultam is itthonról. Még ősziszünetben kölcsön adtam neki a filmjeimet, azokat kértem vissza. Találkoztunk, utána még egy darabon elkísértem, mert ment hegedűre, én meg utána mentem be Zsuskához.

Valahogy fél4fele értem oda a munkahelyére, és.. mivel már csak egy óra volt a zárásig, megvártam inkább, hogy együtt menjünk majd hozzájuk. Segítettem neki szobaárakat keresgélni, meg kiírogatni. Már fél5volt, záróra, épp indulni készültünk. Hát persze hogy akkor telt meg az iroda.. Mondjuk ez a munka ezzel jár.. nem küldheti ki az utast, ha már bement.

Na végülis 5kor elindultunk, mentünk fel hozzájuk. Ideadta a cuccaim amik nála voltak, még pakolásztak, és jöttünk is. Engem hazahoztak, aztán ők meg Jocóval mentek is tovább egyből.

Már 6után itthon voltam, de gy perc nyugtom sem volt. Egyből rohantam fürdeni. Elkészültem, vacsoráztam, vasaltam, és mire mindennel végeztem, már pont indulnom is kellett.

Háromnegyed 8kor taliztam Tédével a villamosmegállóban, mentünk Szinvaparkba. 8ra volt tali megbeszélve Sinkóval. Késett vagy negyedórát, közbe egy kisebb osztálytalálkozó kerekedett. Megjelent Danika, Bíró, Szandi, Vino, és még Füleki is pár percre. Végre Sinkó is megérkezett, mentünk is be a Spárba. Pálinka, meg borocska. Megdumáltuk hogy este mikor tali az egyetemnél, aztán indultunk, mindenki a dolgára. Én addig mentem fel Tédéhez.

9re náluk voltunk, még elszórakozgattunk, aztán mivel már nem bírtunk várni, lementünk a ház elé. Na 10óra utnán végre megérkeztek Pé-ék, aztán indulás. Még útközben felszedtük Dakót a Kolombusznál, aztán gyerünk ki az egyetemre.

Fél11re volt megbeszélve a tali mindenkivel. Összejött a csapat: Éva, Szandi, Tédé, Denyó,  Pé, Sinkó+Dóri, Danika+Ági, Dakó, Vino, Bíró, Ármin. Iszogattunk még a roki előtt, utána mentünk is be. Arra mondjuk nem emlékszem hogy jutottam be.. :DD

Bent rengeteg ismerőssel találkoztam. Annyira jó volt. Megyek a többiekkel, ennyit hallok: JÁJ ITT VAN MADARÁSZ! - JAJ HE NÉZMÁ! VIKTOOOR! Hatalmas volt. Jöttek kezelni sokan, olyanok is, akiket 4-5 éve nem láttam.

Hogy mit csináltunk bent? höhö.. :DD
Akkorákat denszeltünk, hogy ez eszméletlen.. Ugráltunk, üvöltöztünk, énekeltünk végig. Hát fantasztikus volt komolyan mondom.. Hatalmas tagok voltunk végig. Annyira jól éreztem magam.. Densz közben kevés csaj ütögette a seggem amugy.. hehehe

Elég sok "khemény" fijú volt bent. Tudod ez a tipikus.. gyúrok egy hónapja, szétkokszoltam magam, és olyan vagyok már mint egy lufi, de a faszom nem áll fel rendesen.. A másik véglet az volt, aki nem vette le a puffadt kabátot, hogy keményebbnek tűnjön. Valójában meg egy ropi. Biztos nem izzadt bele amúgy mint egy rühes kutya.. Pacsizom az összeset..

A Jump-ra meg a Carry out-ra akkora őrület volt, hogy az hihetetlen. Volt Kid Cudi is, de azt csak ketten ismertük Tédével.. :DD A kékbe nem tudom mikre tomboltunk, mert már elfelejtettem, de az is őrületes volt.. Ha józanul nem is, de.. részegen tuti, hogy mindeki ismeri ezeket a számokat.. :DD Denyó meg Danika hatalmas emberek.. :DD Akkora érzés mikor ennyi ember egyszerre ugrál, és üvölti a dal szövegét.. Fantasztikus.

Hajnalban fél3kor indultunk haza, Pé, Tédé, Denyó, Dakó meg én. Itthon, mikor kiszálltam (bár inkább kizuhanásnak nevezném.. :DD) a kocsiból, majd nem beleestem egy sáros pocsolyába. Szépen néztem volna ki.. :DD

Az utolsó emlékképem, hogy 3:00-t mutat az órám, és az ágyamban fekszek. Hajnalíz..

Eddig még nem buliztam ekkorát a rokiba. Ez egyszerűen fantasztikus volt. Vetekszik a régi Clubbos bulikkal.. :DD

 

Az éjszaka száma:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dé06 · www.emlekekhelye.blog.hu 2009.11.28. 12:55:40

carry out (L)
meg amikor rohantunk le a tiktokra... áááá
süti beállítások módosítása