őszi - vasárnap (11.01)

2009.11.01. 20:00 - viktornaplo

Fél9kor hívott Zsuska, arra keltem. Szólt hogy keljek, készüljek, jönnek nemsokára, megyünk Vámosra. Összekaptam magam, de a reggeli kimaradt. Direkt. Mama csinált töltöttkáposztát, szóval szándékosan éhen mentünk. Amíg nem jöttek, leültem  Anyussal Spongya Bobot nézni.

Megérkeztek köben Zsuskáék is, elindultunk. Elég gyorsan odaértünk, pedig azt hittem dugó lesza sok autó miatt. Megérkeztünk, bementünk, leültünk. Beszélgettünk sokat. Papó mesélt megint a kanadai élményeiről egy kicsit. Elmondta, hogy az egyik kinti rokonunknak milyen okos kutyája van, mert ha sétállnak az utcán, olyen ügyesen vigyáz a picigyerekre. Megy mellette, a gyerek fogja a nyakörvét, a kutya meg morog mindenkire, aki rájuknéz.. :D Jocó azt mondta ha lesz mégegy kutyája, Ribanc lesz a neve.  Zsuska természetesen tiltakozott.. (szomszédok mit hallanának? "ribaaaanc! gyereide! jólvan, okos vagy ribanc..") Szerintem minden esetre vicces lenne.. :D:D
Megint Mama pici unokája voltam. Levágta nekem a kenyér héjját mint régen. Aranyos volt tőlle. :D Egyébként csudijó töltöttkáposztát csinált. Evés után kimentünk a temetőbe. Bemenet megfejeltem a temetőkapu felsőlecét. Elég durván. Rendesen berezonált az egész. Kevesen szisszentek fel mellettem.. :D Meggyújtottuk a mécseseket, letettük a koszorúnkat amit tegnap csinált Zsuska. Amikor kifelé jöttünk, direkt jól lehajtottam a fejem, hogy véletlenül se találjam el. Jocó viszont megfejelte.. :D Átkozott az a kapu..

Visszamentünk még Mamáékhoz, ideadta azt a levelet, amit a Kanadai rokonoknak írt. Elbúcsúztunk, és elindultunk. Zsuskáék behoztak a Repülőtérre, aztán ők ketten mentek is tovább. Én meg haza. A buszon volt két gallyrészeg asszony. Az egyik szerintem a földön is fetrengett, mert a haja, a kabátja, mindene tele volt száraz fűvel. Gyönyörű volt, mondhatom. Ha ez nem lenne elég  még büdös is volt, és  nem bírt egyhelyben megállni sem. Folyamat ide-oda dőlöngélt. Hihetetlenül viccesvolt.. :D:D

Hazaértem délre, elküldtem Mama levelét. Elkezdtem csinálni az új pólómra a mintát. Szerintem zsír lesz. Egyszerű, de nagyszerű.. :D Aztán Bettivel lebizniszeltük, hogy egy év múlva feleségül veszem, ha addig minden így marad, és csináltatok egy olyan pólót is, amint az ő arca van egy szívecskében.. :D A biznisz megkötésének ideje: 2009.11.01. 18:45. Virtuális kézfogás is volt. Utána elmentem fürödni, és.. a samponom helyett tusfürdővel mostam hajat. Nem is ez a durva, hanem hogy akkor FEL SE TŰNT! 10perccel utána vacsi közben esett le.. Mivan velem mostanában.. :D Ja leszedtem a theKolin albumot. Szerintem nagyon jó. Nekem tetszett. Mongyuk fura hogy olyan csapat képviseli Magyarországot az EMAn akit itthon alig ismernek. Románokat meg ki? Inna. Azt meg ismeri szinte az egész ország. Fura. Jobban ismered a román indulót mint a magyart.. :S Mindegy is.

Ma vége a szünetnek. Holnap suli. Igazából leszarom, nem nagyon foglalkozok vele. Sok szép emlék volt eza alatt a 1,5 hét alatt. Mivel ez az ősziszünet utolsó bejegyzése, remélem elégedett vagy vele! :D

Tekintettel a mai napra:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása