őszi - szerda (10.28.)

2009.10.29. 00:40 - viktornaplo

9fele keltem, de nem volt még kedvem kimászni az ágyból. Belőttem egy filmet, megnéztem, és azután másztam ki csak. Szokásos körút neten, még egy kis MSN aztán csináltam a dolgaim. Bolt, Posta, Pékség.

11fele elkezdtem csinálni az ebédem. Megint eltértem a recepttől, és megint nagyon jól sikerült. Tédé rá a tanúm.. :D Szóval éppen levettem a serpenyőt a gázról, csörög a telefonom. Tédé: Most hívott Norcsi+Betti hogy nincs-e kedvünk bemenni a városba hozzájuk. - JÓHOGY MEGYÜNK! amugy.. mikor? - Most.. - JEE!! A nulláról kelett magam összekaparni 30perc alatt. Ez máskor 1,5 óra szokott lenni. De nem kis meglepetésemre sikerült, szóval felülmúltam önmagam.

14:03kor taliztunk a lányokkal a Centrumnál, onnan Cortez. Nagyon jóléreztem magam, tökjól elbeszélgettünk. Kb 1,5órát voltunk ott, fizettünk, léptünk. Norcsit elkísértük a búzára, Bettit meg haza. Az a csaj amugy.. teljesen krézigörl.. Folyamat röhögtünk, meg poénkodtunk. ÉS VÉGRE VALAKI AKI TUD RÖHÖGNI DOPEMANEN!! Hatalmas arc.. Komolyan.. annyira jól elbeszélgettünk.. Elköszöntünk tőlle, de még vagy 3percig kiabáltunk egymásnak hogy: SZIAA! SZIAA! Hatalmas volt. Tédé szerint olyan volt, mint egy nagymama aki az unokáit búcsúztatja.. :D

Na utána mentünk MediaMarkt-ba, fényképet akartunk nyomtatni. Sajna a gép nem látta a fényképet amit a pendrájvra tettem. Fogalmam sincs miért. Bosszantó. Már másodszorra nem sikerült.

Otthagytuk a picsában inkább jöttünk hozzám. Gép be, Age of Mytology. Elsőre nem nagyon teccett a játék, de igy hogy Tédé játszik, én meg közbe megtudom mi mire jó, kezd szimpatikus lenni.. :D Igazából nem is mi lettünk volna, ha nem helyettesítjük be ide is magunkat. Én lettem Arkantos, Tédé Ajax. Óriási volt. Ennyit röhögni..

7fele hazament, én jöttem gép elé. Anyus is megjött fél9fele, beszélgettünk még egy kicsit, aztán beült még Ő is géphez, én meg recepteket olvasgattam addig. Miután végzett, még visszajöttem és éjfélig Bettivel meg Tédével beszélgettem. Nem szeretem ha olyan szenved a környezetemben aki egyáltalán nem érdemli meg. Persze az élet sose volt igazságos, de.. akkoris.. Azért nagyon örülök hogy segíthettem, még ha tényleg csak egy kis semmiség volt az egész. Éjfélkor léptek mindketten, én meg megírtam még ezt a köcsög blogot, és csucsultam.

Hát ennyi volt 2009. október 28-a, szerda.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása