őszi - hétfő (10.26.)

2009.10.27. 10:07 - viktornaplo

délelőtt semmi különös nemvolt. illetve hát a szokásos. mosogatás, bolt, fürcsi. gép előtt tespedés.. kajázás..

14:00kor taliztam Tédével, még beugrottunk FodrászCsillához, megvolt a biznisz. Aztán Tédével város, egy övet akart venni, de mégsem vette meg. Menni akartunk Mediába hogy nyomtatunk képet, de nem működött a gép. Megtaláltam Zsírfeka mozifilmjét. Dagi Albert a címe. Még nem néztem meg.. :D

kb 4re értem haza. Tédével Kozsós videókat néztünk, azért az nem volt gyenge .:D "ÁJEMÖBEDMEN!" Az egész délután átbeszélgettem Bettivel. Csakhát.. MSN. Annyira elrepült az idő, hogy 10perccel indulás előtt esett le hogy ELKÉSEK!

20:00 Tédével tali villamosnál. Pont leértem. Vittem magammal Zsuzsi kabóját is mer nálam hagyta. Ott volt a villamson már Gabesz, leültünk hozzá. Még hívtam Zsuzsit hogy 20:15kor a Villanynál leszünk, majd jöjjön és odaadom neki a cuccot. Alig hogy letettem a telefont, megjelent mellett az Anyukája: "Az nem az én kabátom?:)" Leült hozzánk, beszélgettünk vele kicsit, aztán leszállt velünk, mert mondtam hogy Zsuzsival fogunk talizni épp. Aztán Zsuzsinak aza fej amikor meglátta Anyuját... húú! :DDD

Álltunk még ott egy darabig, vártuk Denyó+Dorrit és Fruzsit. Közbe odajött "HÖHÖ" (az alkoholista aki a múltkor 3× jött oda hozzánk lejmolni). Megint 30Ftot kért, nem adtunk neki. Beszélt még ott nekünk, egyszer csak kivesz a zsebéből egy csomó aprót: "MAJD ADOK ÉN NEKED AKKOR 30FTOT!" Teljesen ledöbbentem. Három perce még Ő kér tőllem, mostmeg már Ő AD NEKEM?? Azért ez mit ad.. Kezembenyomta, és elkezdett mesélni. Hogy neki úgy is mindegy mert haza nem mehet. A felesége kizárta otthonról. Dörömbölhet reggelig, nem fogja beengedni. Egyébként szerintem nagyon értelmes ember.. csak hát alkoholista. Élő példa arra, hogy tudod elbaszni az életed. 

Volt valami felhajtás az egyik villamoson, azt hiszem egy csávó nem vett jegyet, és balhézott is. NÉGY rendőrkocsi jött ki. Egyetlen egy balhézó ember miatt. NÉGY. Persze egyik se tudott mit kezdeni a csávóval.. "Jóvan, oké, JÓVAN! Mennyen tovább. VISZLÁT! JÓVAN!" hát fiam, ezért érdemes volt rendőrnek tanulnod. Ehhez nagyon kellett 4 autó. Engem este 7kor megkéseltek volna a centrumnál, akkor egy se jött. Még a közelbe se voltak. Hogyisvanez? Magadra számíthatsz egyedül. Max a spanjaidra. De bennük se bízz meg teljesen. Biztos vagy benne hogy nem néznék végig ahogy összevernek? Hogy aztán egy idős hölgy állítsa le az egészet, nem a 10 "spanod" akik a gatyájukba szartak..

20:30fele megjött mindenki, indultunk a Vikingbe. Fent volt még hely, csak össze volt tolva 5 asztal. A társaság elvitte a cuccát, mi meg szét húzgáltuk az asztlokat. Elborítottam egy széket, 4 embert halálra rémítettem. Denyóba még a hugy is megállt. :DDD Verettem egy Piócát, de valami borzalom volt. Most egyáltalán nemjöttbe. Elkezdtünk zsugázni, közbe kihívott Zsuzsi, mert az EuRÉPAtéren ittak. Beszélgettünk vagy félórát, aztán elköszöntem, és visszamentem. Ment még a kártya egy kicsit, aztán Fruzsi szólt hogy megy haza. Elkísértem a buszhoz, egész jót beszélgettünk. Visszamentem, de már nemvolt semmi nagy esemény, jöttünk haza mi is. Tédével még el akartunk menni a Plázába, de útközbe összefutottunk Zsuzsival. (megint:D) Mivel egyedül ment volna haza, így elkísértük. Reppeltünk neki még egy Mindenvoltcsajom-at, aztán jöttünk mi is.

Szerintem egy majdnemtökéletes őszi nap volt. Jól éreztem magam. Nagyon jó volt a társaság is. Ismét.. :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása