kezdet

2009.10.04. 12:12 - viktornaplo

Kész!
Ez a negyedik blogom. Egyik sem volt tartós. Bár egyikkel sem foglalkoztam ennyit. Tetszik ezaz új kinézet is nagyon.

Szóval.. Eddig úgy voltam ezzel a blogosdival, hogy: nemkell.. minek? Aztán igy visszaolvasva tédéjét.. olyan mint egy napló. Igy nem feledkezel meg a szép és kevésbé szép emlékekről. Nekem ez különösen fontos, mert szörnyű a memóriám.

Szóval most elkezdem. Hogy lesz-e publikálva, vagy nem.. ezt még nem döntöttem el. Az elsődleges cél hogy saját magamnak őrizzem meg ezeket az emlékeket, a többi meg majd kiderül. Na mindegy is.

Azon gondolkozok most hogy.. nem csak aktuális dolgok lesznek leirkálva. Hanem a múltból is pár dolog. Például olyan emlékek amik sokat jelentenek nekem. Vagy csak hirtelen eszembe jut.

 

Na és a lényeg:

Tegnap megint együtt volt a kiscsalád. Örültem neki nagyon, mert nagyon hiányoztak a lányok. Persze a balhé mostsem maradhatott el, bár ebből szerencsére megint sikerült kimaradnom. Úgy mint eddig az összesből. Igazából szerintem fura is lett volna hogyha semmi "útórengés" nincs.

Az este rendkívül vegyes volt. Sírástól szakadásig, minden volt. Bár Dávid gondoskodott a felvidításomról, ami határozottan jól sikerült, szóval.. :D Meg... Zsuzsi is... tényleg mint ha az Anyukám lenne, látta rajtamhogy valami baj van, és próbált mosolygásra bírni. Nagyon kedves volt tőlle. Ennek ellenére sajnos a negatívum van bennem most, plusz eza hülye álom is utána.. Per pillanat nem tudom különválasztani az álmom, és a mult estéről az emlékeket, és igy elég érdekes katyvaszt alkot a fejemben. Fura.. :D

 

A Szombatom, a rend kedvéért:

> Reggel 8kor keltem arra, hogy Domcsi rohangál, és hisztizik..

> Zsuska itt maradt éjszakára, mer Jocó dolgozott most. Vele beszélgettem minden féléről reggeli után.

> Fél1kor hazament, Anyus jött utána nemsokkal. Pont elkerülték egymást.

> Gép előtt tengődtem, a blog kinézetét csinálgattam.

> Fél6kor elmentem fürdeni, tédé pont akkor hívott, hogy felugrana mig nem talizunk a lányokkal.

> Pont elkészültem, mire megérkezett. Nagyon ki lett számítva.

> Gép előtt ökörködtünk egy sort, csak a szokásos fifás baromkodás..:D
PuncImre és FütyImre <3

> Elindultunk fél8kor, a villamosra egy csomót vártunk, és én még aggódtam hogy majd elkésünk..

> Ehelyett ők késtek, a Centrumnál vártunk rájuk kicsit, megfagytam teljesen.

> Spár - Pancsolt Mézesmegyy (ami meglepően finom volt) - euRÉPA tér, 3.pad

> Gege is csatlakozott pár percre... Aza gyerek amugy a fél életét ott tölti.. a másik felét vikingbe.. :D

> Norcsi mondott jó dolgokat az egyetemmel kapcsolatban, majd utána nézek ezeknek. Ugy néz ki mégsem Anglisztika lesz ebből..

> Aztán... rasszista, általánosító butaság, sétrődés, dühöngés, kicsit oldódás. (Ez a rész kimaradhatott volna)

> Kolombuszba borzasztóan indult. Alig hogy leültünk, zenegépből: Edda - A kör. Ki kelett mennem, mer bent elsírtam volna magam, azmeg gyönyörűszép lett volna. Csak a fél asztaltársaság kedvét basztam volna el.. Kint potyogott 4 könnycsepp, aztán már jóvolt.

> Dávid gondoskodott a hangulatváltásról, onnantól már kezdett jókedvem lenni. MADAFAKA PIMP(8) Szeretlekismegnemis(8) Holvanazalány.. (8) Merre visz az út(8)

> Kolombuszból búzatér, vártunk egy buszt a lányokkal, aztán jöttünk haza mi is.

 

na ennyi...
ja amugy a kolombuszról annyit, hogy: KIBASZOTT BÜDÖS BAGÓ SZAGOM LETT! Faszomkivan amugy az ilyen kocsmákkal. Meg aza WC is... Undorító.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása