az oszlop

2013.06.12. 01:32 - viktornaplo

Tédével indultunk be a városba, 7re már a VH-Spárban voltunk. 1-1 sör, aztán lecsüccsentünk az Erzsire. Kicsit később Fire is csatlakozott, bár majdnem egész este a telójába volt belebújva. Pár paddal odább volt egy kis homeless barátok közt, sőt.. mint kiderült patkány mindenki. Miután megittuk a sörünket, és 00 perccel zárás előtt még benéztünk a Spárba. Tédé jóvoltából Barbarossa vagy vmi hasonló nevű fehér rum, plusz egy pepsi, és irány vissza a bözskére. Először csak hárman ücsörögtünk, beszélgettünk csomót, hallgattuk Mac új lemezét, és közben végig azt éreztem, hogy valami még hiányzik. Aztán megláttam Tamit két spanjával, hát csak odahívtam már őket.. na innen indult be az este. Nagyjából ekkorra már a rum is bőven fogyóban volt, és mivel Fire nem különösebben rajongott érte, Tédével be is iszogattuk szépen. én nagyjából 10/4ig vittem, Tédé kicsit tovább. Utána felosontunk a brigáddal a templomhoz mert miért ne, és hát itt voltak kacajok ami azt illeti. Voltam annyira józan, hogy kihagyjam, de a többiek gyönyörűek voltak. Istenem, mennyit röhögtem rajtuk.. Aztán mivel a hangulat remek volt, senki sem akart hazamenni, szóval elindultunk hogy a vologdán a shellnél veszünk még valamit. Útközben továbbra is folytatódott az őrület, majd össze estem a röhögéstől.. egyik legszebb eset: sétálunk nagyba, Tédé legszélen, mellette én. Láttam, hogy Tédé előtt 3 oszlop is van, gondoltam megnézem mennyire figyel előre.. hát egyáltalán nem. Megkopogtattam a vállát, de annyi ideje sem volt, hogy felém fordítsa az arcát, homlokkal telibe vert egy oszlopot. Olyan hangja volt, és maga az ütközés is, hát majd behugyoztam a röhögéstől.Hihetetlen volt, még utána percekkel később is ezen röhögtem.. "Tédé! - Miva....PIFF!" Óriási volt. Ezután még el a Shell kúthoz, bár már a kezdeti lelkesedés elmúlt, úgyhogy innen már hazafelé vezetett az út mindenkinek.. de még így is hatalmas este volt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása