téli - vasárnap [12.19.]

2010.12.19. 21:46 - viktornaplo

Reggel 10kor ébresztő, kicsit zokon esett felkelni 6óra alvás, meg egy átbulizott éjszaka után. Első 10percben nyöszörgés, szemdörzsölés, kovájgás.. szenvedtem, ahogy illik. Aztán hirtelen eltűnt a fáradtságom, és nagyon felpörögtem. Reggeliztem, elkészültem, aztán 11:10re mentem le a templomba. Négyen voltunk: Kornél, Gaben, Tibi, meg én. Délre mentünk a főkapitányságra, eligazítást tartottak (volna, ha nem lett volna akkora fejetlenség.)

Már alapból az kiverte a biztosítékot, hogy mi 4en mentünk, meg még ott volt 2 másik polgárőr csávó a jókai lakótelepről. Aztán még megjelent 3 közteres is, szóval a váltásparancsnoknak feladtuk a leckét. Kotort valami papírt, amin az állt, hogy 4 polgárör, 2 közteres, és járőrszolgálat a belvárosban, de a vicc az, hogy nekünk teljesen mást mondtak. Félóra tétovázás után végül is behívott 4 zsarut, hogy azokkal kolbászoljunk végig a városon, nézzünk el a Búzatérre, aztán csókolom. Egyébként csoda hogy az a pali egyáltalán a cipőfűzőjét megtudja kötni. Annyira alapvető dolgokkal nincs tisztába, mint hogy pl. meddig van piac, meg mikor van régiségvásár..

Na lényeg a lényeg, a két másik polgárőrt elküldték a zsarnaira, mi meg mentünk a 3 közteressel, meg 4 zsarulval a főutcára. Árusoktól lesétálltunk a búzáig.. hát alig bámult mindenki. Nem sűrűn láttak még ilyet. Semmi különös nem volt egyébént, bár egy szipus palit kétszer is elkaptunk félórán belül.. még szerencséje sem volt. Mivel nem tudtak már mit kitalálni nekünk, egész hamar hazaértem. Igazából lószar értelme volt az egésznek. Max annyi, hogy aki még hisz a rendőrségben, annak jó volt látni hogy 11 egyenruhás "vigyáz a rendre".

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása