on melancholy hill

2010.10.30. 10:18 - viktornaplo

Suli után egyből felmentünk Vikivel a koliba, visszaadta a füzetem. Utána mentem Centrumhoz, és véletlenül összefutottam Csécsivel is. Mivel ő is az avasra ment, igy vele tartottam, és beszéglettünk kicsit.. Hát mesélt érdekes dolgokat a régi társaságról.
Utána indultam Zsuzsi elé, közben a buszon Renivel is összefutottam, de csak pár másodpercre, mert már szállnom kellett. Megérkeztem a Jezsu elé, már jött is Zsuzsi, bementünk, és körbevezetett a suliban. Hatalmas iskola, hónapokba tellne amig kiismerném.. de amugy nagyon tetszik. A kis csöves GáborÁronhoz képest egy kacsalábonforgó palota..
Távlatvezetés után még bementünk városba, aztán irány Zsuzsiékhoz. "pofonnak szar" .. "Én leszek a fő ruhahordozód.. Szívesen hordom majd a ruháid - Igen? Hordod majd a ruháim?" Megetetett, /tócsni/ megitatott, megmutatta a palotás ruhát, /ami amugy helovín jelmez is/ meg a tablóképeket is. Megismerhettem végre apukáját is, pont ilyennek képzeltem egyébként. Remek délután volt, és.. erre most nagyon-nagy szükségem volt. A komoly beszélgetésre, a közös okfejtésre, a hülyülésre.. Kár hogy ilyen gyorsan eltelt az idő.
Hazajöttem, ettem, aztán tali Barbival. Leültünk a szinva parton, beszélgettünk csomót, jó volt amúgy. Mikor már sikeresen jéggé fagytunk sétállgattunk még kicsit, aztán hazakísértem, én meg mentem Tédéhet a tökölire.
Bementünk városba, bóklásztunk fel-alá, elvoltunk végig, aztán teljesen véletlenül összefutottunk Denyóval+Fruzsival meg Tomikával. Hozzájuk csapódtunk, aztán egy sikertelen kocsmatúra után végül a Plázába kötöttünk ki. Darts, biliárd.. és olyan jól éreztem magam.. Teljesen máshogy alakult az este, mint gondoltam, és pont ez a kiszámíthatatlanság tetszett. Fél1fele értem haza. Csodálatos nap volt.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása