Kár

2010.05.02. 19:19 - viktornaplo

"..mikor a szemembe nézel, jól látod, mi kell
Vagy inkább kellene. Nekem nem tetszik,
Hogy aki igazából tetszene, annak én nem..
Hiába nézek szépen,
hiába tettem és teszek bármit
Neked mi az, ami számít?
Mert ha tényleg az, amit látok,
Akkor engem többet nem láttok
Akkor engem többet nem láttok."

 

 

Bevallom, mikor ilyen számokat linkelek be, nem magamért teszem. Ilyenkor nem az emlékek megőrzése a cél. Szeretném ha értő fülekre találna a szöveg. Szeretném ha páran magukra ismernének. Szeretném ha éreznétek, amit én érzek. Milyen kár hogy ez nem fog menni..

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása