b.o.r. [péntek]

2010.03.20. 18:06 - viktornaplo

Suli, haza, kaja, film. Egy hét mulva nyelvvizsga. Fosok.

Este 8ra mentünk Centrumhoz Tédével. Kicsit késve jött Vica meg Flóra, mentünk a Spárba. Bor, aztán szinvaterasz. Annyira jó idő volt.. végre langyos levegő van és nem fagyaszt meg a szél sem. A piramisozásról csak annyit, hogy az nem az én játékom, én igy inni nemtudok.. Fúúde szarulvoltam.. :DD Egyébként bor nélkül is tökjól elvoltunk, nevetgéltünk, beszélgettünk sokat, aztán a lányok beültek Kolombuszba, mi meg kintmaradtunk. Szerintem életem egyik legkomolyabb és legőszintébb beszélgetése volt az. Hakísértük Flórikát, utána Vicát is a buszig, aztán mi is jöttünk haza. Aszolút jó volt, bár Zsuzsi picit hiányzott.

Napszáma: - kérlek hogy ha meghallgatod, próbálj figyelni is a szövegre. tudod.. hallgasd, értelmezd, fogd fel!

 

"ne a pénzed számold, hanem a barátaid,
 és hogy milyenek is valójában az ő tanácsik."

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása