sűrű [kedd]

2010.02.16. 21:44 - viktornaplo

Igazából nem terveztem, hogy egy teljes bejegyzést szentelek ennek a napnak, de túl sok minden történt ma, és túl sok gondolat kavarog most bennem, szóval nem tudom 3 sorba sűríteni ezt a napot.

Tehát.. Suliba rövidített órák voltak, megtartották mind a 8 óránk. Jenci még az utolsó órába az akadékoskodásával úgy felhúzott, aszittem kirángatom az asztal mögül.

Semmilye nincs, mégis akkora a pofája, mint ha felsőbbrendű lenne bárkinél. Egyetlen kibaszott pufajka-mellénye van, azt is kinőtte már, és a hátán akkora izzadság foltok vannak, hogy olyat még nemlátam.. Érted, egy vastag mellényt átizzadni.. Ezen kívül van egy fos háza, egy elmebeteg felesége, meg két fogykos gyereke. Mi mást tud felmutatni? Négy diplomát? Feldughatja magának, én egyel többet fogok keresni. Azt hiszem nem gyűlölök igy "embert" mint ezt a senkiházit. Szerintem ennek arra áll fel, ha diákokat szégyeníthet meg. Tuti hogy erre gerjed. Ja meg azokra a lányokra akiket szünetben betámad az ocsmány rothadó pofájával (naponta 2 doboz mentolos cukrot eszik meg). Tudom, hogy még azt sem érdemelné meg, hogy szóba hozzam, nem hogy most ezt a kurva bekezdést, de muszály emlékeztetni amgam rá.. Ki fogok én még baszni ezzel a ronggyal!

Na szóval suli után rohantam haza. Átöltöztem, ettem, és már indultam is le. Mára volt megbeszélve, hogy Denyóval elmegyünk a papírokért Zsuskához az irodába.

Odaértünk, rögtön el is kezdtünk pakolni. Én azt hittem, lesz vagy 400kiló papír max.. Hát alig néztem be.. Zsuska meg az egyik munkatársa is segített telepakolni a kocsit, kb negyed óra alatt meg is voltunk. A rakodás közepe fele kiderült, hogy egy olyan kupacot is elrámoltunk a csomagtartó legmélyére, amit nem kelett volna.. :DD Amúgy kocsit úgy teleraktuk, hogy a csomagtartó teljesen tele volt, és még a hátsó üléseknél is telepakoltuk.. ja és az ölemben is volt még egy kupac.. :D

Elindultunk a MÉH telepre, hát odafelé a vasúti felüljáróra  aranyosan döcögtünk fel.. :DD Megérkeztünk, lemérettük a kocsit papírral együtt, aztán elgurultunk a telep végére. Gyorsan kidobáltuk a kocsiból a papírt, visszamentünk, lemérték a kocsit üresen is. Megkaptam a csekket, amit be kelett váltani a pénztárnál, nézem: Termék súlya: 640kg. Először nem hittem a szememnek. Azon röhögtünk amúgy, hogy hatszáznegyven kiló papírt kb 3 perc alatt dobáltunk ki a kocsiból ketten. Fájt is a derekunk utána mongyuk.. :DD

Mérés után mentem a pénztárba. Egy csávó aki vasakat hozott, segített kitölteni az űrlapot. Az egyik kérdés: Honnan van az áru? Én: OTTHONRÓL! Ja.. 640kiló papír.. :DD Előttünk amugy 3 cigány csávó állt bent.. Hát kis SZAG volt utánuk. Na bementem, kifizetett a nő.. Hát kajak jó érzés volt megfogni a pénzt.. :DD Mivel még mindíg maradt papír, ami nem fért be a kocsiba, még holnap vissza megyünk vele.. :DD

-----------

Papírozás után hazajöttem, ettem, kicsit neteztem, aztán mentünk Zsuskával meg Jocóval vámosra Mamáékhoz.

Papó nagyon formában volt. Olyanokat mondott.. Nagyon bolond, a szó legpozitívabb értelmében.. :DD Mama mesélt is pár dolgot.. Hát hogy nem szégyelli magát néhány ember.. Ez már a pofátlanság netovábbja. Nagyon nehéz volt magam visszafogni, hogy ne szóljak közbe.. Nem vagyok biztos benne, hogy egy magyar ember ilyet képes megtenni..

Amúgy mondott pletykákat is az egyik szomszédról.. Azon mondjuk szakadtam.. :DD Ez egy házaspár, de már öregek. Szerintem 60 felett vannak már, és mind a kettő alkoholista. Az embert nemrég agyvérzéssel vitték kórházba.. az is kiderült, hogy mi volt a kiváltó ok.. A nő viagrát adott neki.. ráadásul nem is egyet.. :DDDDD Aztán mivel a 25liter pálinka a padláson maradt, a nő meg egyedül nem tudott felmenni, folyamat a szomszédjukat zargatta hogy: "elromlott a villany.."  azt közbe meg a pálinkát kelett lehozni a padlásról.. Istenem, azok az emberek.. :DDDDD

-----------

Hazafelé Jocóval vitáztunk egy kicsit politikáról, az nagyon tetszett. Tisztelem a nézetét, bár nem értek egyet vele. Nálam az ország, a hagyományaink, az értékeink megőrzése fontosabbak mint a globalizáció. Nagyon-nagyon leegyszerűsítve: inkább veszek magyar almát a Zöldésgesbe, mint görög almát a Corába. Nem folyok most bele ebbe a témába, mert az olvasóim nagyrésze el sem olvassa ha meglátja hogy politikáról van szó, a többiek meg ismerik az állsápontom. Legyen elég annyi, hogy én hazafi vagyok. Pontosabban patrióta. Ez a legkifejezőbb. (Jólvan.. rasszista is vagyok, de próbálom leküzdeni az előítéleim, főleg mert saját magamnak mondok ellent azzal, ha általánosítok, ugyanis azt én is utálom..) Lényeg ami lényeg: BÜSZKE vagyok arra, hogy MAGYAR vagyok.

Egy szalvétán találtam ezt az idézetet:
"Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének, nem derék ember" - Gróf Széchenyi István

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása