"azafaszadolog" [péntek]

2009.12.18. 23:57 - viktornaplo

Egész délelőtt itthon voltam. Takarítottam nagyban. Sikerült mindennel végeznem, úgyhogy már csak a festés maradt. Elégedett vagyok a teljesítményemmel.

Délután Dáviddal sopping. Megjártuk hamar. Hazajöttem, ettem, kivasaltam az ingem, felöltöztem szépen, aztán 18:00ra mentünk Betti fellépésére.

Hogy ez a csaj mennyire ügyes..  kimondhatatlanul büszke voltam rá. Az egész zenekart ő vezette. Mindenki őt figyelte, ő pedig fantasztikusan játszott. Ahogy én hallottam, egyszer sem hibázott, és tényleg.. Egyszerűen lenyűgöző volt. Nem hiába félti annyira a "hegedűs ujjait." :D

Mivel az egész előadás késett, igy mikor hazaértem nagyon kellett kapkodnom hogy elkészüljek időben, mert már 20:00ra Diósgyőrben kellett lennem. Buszon ott volt Dorrri is, aztán mikor leszálltunk, egyből jött is Tédé. Mentünk Denyó elé. Azt hittem mi késünk majd, ehelyett Sinkó+Dóri érkeztek legkésőbb, szokás szerint.. :D

20:30fele elindultunk ki a gyógyszergyárhoz, hogy majd ott szánkózunk.. BIZTOS! Semmi világítás nem volt, a sötét erdőbe meg nem szándékoztunk bemenni.. Denyó forgatta még a kocsit a parkolóban egy kicsit, aztán kitaláltuk hogy kössük utána a szánkómat. HÁT AZ MEKKORA VOLT! Rögtön az első farolásnál lezuhantam. Felültem megint, aztán hamar rájöttem a módjára.. Kapaszkodtam két kézzel, Denyó faroltatott, a szánkó meg seggelt ki alóllam, de megtartottam mindíg. Hát mint a rallykocsik úgy csúszkáltam. Eszméletlen volt.. Utánam felült Tédé is, neki is bejött ahogy láttam/hallottam.. :DD

Megbeszéltük, hogy menjünk le a Bulgárra, a Stadion melletti kis dombra. Mondtam volna, hogy jöjjünk ide hozzánk a domboldalra, de itt sincs világítás, plusz tavaly három vaddisznó is behesszelt minket a dombtetőn, szóval nem kockáztattam volna meg.. :D

Naszóval Bulgárföld. Egyből rámentem a legrázosabb részére. Dobott rajtam azér egyet.. :D Csúszkáltunk sokat, aztán kitaláltam hogy kössük egybe a szánkókat, és vonatozzunk. Első csúszás, felborultunk a lejtő felénél. :DD A többi már jól sikerült. Nagyon tetszett. Aztán jöttek az abnormális csúszások.. Seggcsúszkán guggolva.. egyszer sem bírtam végig csúszni.. Seggcsúszkán térdelős-pucsítóssal.. Az jóvolt mongyuk.. Állva is próbáltam, de az Sinkónak sikerült csak. :D Szánkón Tédé háttal.. akkorát borult..hehehe

Sikerült eltörnöm a szánkómat is mikor ráálltam, de.. majd megcsinálom valahogy.. :D Sinkóval még hócsatáztunk is. Kevés havat öntöttem a nyakába :DD Valahogy 22:30fele indultunk haza. Denyó egész úton csúszkált a kocsival. Hatalmas volt.. :DD Diósgyőrben Dorrival átszáltunk Sinkóhoz, és hazahozott.

Egyszerűen leírhatatlan volt ez az este. Rengeteget szórakoztunk. Évek óta nem volt ilyen emlékezetes szánkózásom. Amúgy szerintem ez az, amiből egyszerűen.. NEM LEHET KINŐNI! :DD

Egyébként nemtudom hogy azért fáj-e a torkom, mert ordítoztam végig, vagy azért mert megfázott.. :DD:S Minden esetre nagyon megérte. Hihetetlen este volt.

 

és a nap száma:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dé06 · www.emlekekhelye.blog.hu 2009.12.18. 14:52:58

az a cím hehehehehe

"de nehéz az iskolatáska... MERT TELE VAN PIÁVAL!"

szepesvirág 2009.12.20. 17:04:49

óóó mi az hogy szokás szerint?! :D tomi miatt késünk mindig

viktornaplo 2009.12.20. 18:33:17

tökmindegy, a késésen van a hangsúly.. :D

viktornaplo 2009.12.23. 11:59:05

pff te.. mióta napszépe vagy igen elvitted magad..
hehehehe ^-^
süti beállítások módosítása