büdöspékfasz [péntek]

2009.12.05. 11:37 - viktornaplo

Fél10kor keltem. Szünetig ez volt az uccsó nap, amit itthon tölthettem suliidőben..

11re jött tédé.

Egy évvel ezelőtt 2008.dec.4-én ugyan igy nálam voltunk, és ugyan igy hülyültünk. Az a nap annyira jól sikerült.. Gépeztünk egy csomót, ordítoztunk, szakadtunk, őrület volt végig.. Sok emlékezetes hülyeség maradt meg akkorról, ami a mai napig megy még..

Szóval dupláztunk. Jelentem, fantasztikusan sikerült. Nagyon jól éreztem magam végig. Egész héten itthon voltam, és nem tudtam kivel hülyülni, szóval.. kevés őrület tört ki belőllem egész nap.

Aztán 2kor elment Tédé. Délután csináltam egy apróbb képet, ettem, készülődtem. Semmi különös nemvolt.

Fél8kor taliztunk megint, mentünk a városba. Találkoztunk "HöHö"-vel is. Megint csak azt tudom mondani, hogy nagyon értelmes ember, csak hát alkoholista.. :D Beültünk Plázába kicsit, aztán..

..fél9re mentünk Centrumhoz, jött Zsuzsi. Norci sajna még mindíg beteg ): így csak hárman voltunk. Spár előtt leültünk kicsit. .. "Ott jön egy ember, akinek van mellénye" .. :DD Hoztam 5kisüveg csöveskörtét, ami amugy szerintem egész jó volt.. :DD Zsuzsit teljesen kiborítottuk a hülyeségünkkel. Azért az nem volt semmi. "Hmm pékfaaasz! - Na jó végleg elvettétek az étvágyam" :DD

Aztán mentünk Kolombuszba. Füstöt leszámítva ez most kurva jó volt. Röhögtünk csomót végig. Tédével legalább 10percig beszéltünk angolul megállás nélkül. Hát az adta.. :DD Iszogattunk, én kevésbé, többiek helyettem is. .. Megszólalt egy GanxtaZoli szám: "ZSUZSI APÁD REPPEL!" Tédé szétszakadt, Zsuzsinak nemjöttbe. :DD .. Énekeltünk csomót. Zsuzsi+Tédé 10/7. Viktor 10/2.

Zsuzsit hazakísértük még, .. Zsuzsi: "Hova megyünk most?" Tédé: "Téged haza."  hehehe .. közbe ide-oda dőlöngéltek, hát akkora volt.. :DD Egyedül én tudtam volna megállni, de húztak engem is, szóval adta nagyon.. :D

 

A nap képe:

 

 

 

és a nap száma:

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása