vanéletünk! [péntek]

2009.12.12. 09:16 - viktornaplo

Ezt így kell.
Csodálatos. Leírhatatlan. FELFOGHATALAN!

Szkúlba 5ből 4órán gém. Uccsón szakadás.

- Micsinál az oroszlán a hegyről?
- Lion   [lajön]

Hát ezen kb 10percig szakadtam. Nem hallottam még soha. Hatalmas. Lájön.. hehehe

Itthon Anyussal főztünk. Húsleves és Rántotthús. VÉGRE! Hetek óta csorgatom rá a nyálam.. Fantasztikus lett!

17:00 után mentem Zsuskához. Üvegfestékkel akartunk szórakozni, de a kontúr szar volt, és igy az egész nem ért semmit. Feleslegesen szenvedtünk. Ezt leszámítva amugy jól elvoltunk. Az az új hangcucc.. hát majdnem magam alá vizeltem. Ülsz az ágyon, és filmnézés közben megcsap a hangfalból kiömlő levegő. Hatalmas..

19:20 után kicsivel taliztam Lillával.  Lelkemre kötötte, hogy ne késsek. Ennek ellenére Ő már ott volt mire odaértem.. :D
Viking, SzivánálKorzó, Sörkert: TELE! Keveset mászkáltunk olyan helyért ahol végre le tudunk ülni.. Bulldogzba mentünk be végül is. Lilla szerint amugy az Pitbull.. :DD
Sör, tekila.. adogatta.. Beszélgettünk meg nevettünk sokat. Főleg mikor a 22:00-s buszhoz kísértem el. Hát az hatalmas volt.. Csuklott végig, és igy nevetés vagy beszédközbe egy-egy csuklás nagyon viccesen jött ki. Szakadtam.. :D(L)

Időközben már hívott Tédé is, hogy mikor érek oda, mert már várnak rám. Kb. 22:15re már ott voltam. Ahogy beléptem, egyből ordítás és tapsolás fogadott. Jó érzés volt. Norcsi, Betti, Nóri, Tédé, Botond, Dévtes. Ott is tekilával és sörrel kezdtem. Elvoltunk rendesen.
Aztán valaki kitalálta hogy menjünk át a Grizzlibe. Odafelé még bemásztunk Tédével a VH-n az adventi virágóra közepére. Azért az sem volt gyenge. Eltoltunk egy Dopemant is. FÚÚúúú!
Amugy a Grizzlibe szörnyű zene volt, de azért táncoltunk rá. Tédé szerint majdnem olyan volt mint a CarryOut.. hát.. :DDD

Nem tudom mikor jöttünk ki. A VHtól a Centrumig Tédével folyamat üvöltöztünk egymásnak kb20méterről: .. "TÉDÉ! - MIVAN? - FASZ! - PINA!" .. Útközben, a centrumnál beraktam Bettit egy bevásárlókocsiba, és a parkolóban tologattam. Állítása szerint élete egyik álma teljesült.. :DD Vicces volt, az biztos.

Norcsi ment az uccsó 3massal, mi meg hazakísértük Bettit. Odafele angolul beszéltünk végig. Akkora volt..

0:10es villamospótlóval jöttünk haza. Útközben még elénekeltük az Anyone but him-et is. Hazafelé még egy nagyot lőtt Dévtes: .. "- Te hol laksz? - Haza" .. hehehe

 

Annyira jó este volt. Annyira jól éreztem magam. Annyira imádlak titeket. Annyira örülök hogy van életem.. és ráadásul milyen!
(L)(L)(L)

 

 A nap száma:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dé06 · www.emlekekhelye.blog.hu 2009.12.12. 10:08:19

ne felejtsd el (tróóóóger honnan jöttél...) hogy ő nem az IGAZI dévtesónk volt. az majd csak jövőhéten lesz... :DDD

viktornaplo 2009.12.12. 11:55:48

csóró romák közül... :DDDD

amugy tudom :D
ezér írtam Dévtes-t nem Dévtesót.
dzsandesz?

miszterszaladóló

Midori 2009.12.13. 19:10:49

nem szabad kinevetni a másikat:P és mire hazaértem, befejeztem a csuklást.. így csak a buszon hittek részegnek.. a hideg miatt volt!

viktornaplo 2009.12.13. 19:22:06

:DDD:DDD:DDD
szerintem aranyos volt..
és mindenképp meg kell ismételni.. :DD
süti beállítások módosítása